*94

5 0 0
                                    


In grote letters staat er 'Happy Birthday Chantea!'Vlak boven de ingang van een grote feestzaal. Ik glimlach en geef Cody een kus op Cody's wang. We lopen naar binnen waar een groot feest gaande is.

"Heel de school is er op jouw verjaardag." Zegt Cody tegen me en ik spring lachend enthousiast op en neer.

"Dankje Dankje dankje Cody! Hoe kan ik je hier nou nog meer voor bedanken?" Zeg ik hopeloos. Cody lacht en die lach veranderd in een grijns. Hij wijst naar zijn lippen en ik druk een kus op zijn mond. Hij kust me terug maar al snel worden er spotten op ons gezet. Ik kijk op recht in het licht. En ik zie iemand op het podium staan.

"Oke. Stil mensen en kijk allemaal even naar de ingang. Want daar is de JARIGE!" Schreeuw een vrolijke Jordan door de mice. Ik lach en zwaai.

" Chan, Kom naar voren lieverd." Zegt hij. Ik kijk naast me waar Cody weer is verdwenen. Ik kijk wat bang en loop naar voren waar en loop het podium op.

"Hai." Zeg ik als ik de mice in mijn handen krijg. Iedereen zegt hoi terug. En ik schiet in de lach. Maar herstel me snel.

"Ik wist níet dat ik een groot feest gaf maar Thank you all!" Roep ik door de microfoon heen. Iedereen grinnikt en ik geef de mice weer terug aan Jordan.

"Kijk naar het hoekje in rechts." Fluisterd hij en ik knik. Ik zoek en zie daar vage bekende staan. HOLY FUCK! Ik ren het podium af en ik vlieg Abril om de hals.

"Omg. " Zeg ik met tranen in mijn ogen. Ik had haar zo erg gemist. Ik kijk naast haar en zie daar een vrolijke Anth staan. Ik geef haar ook een knuffel. Ik slaak een gilletje als ik Fabien zie. Ik knuffel hem plat. Ook taylar i en Jaimee zijn er. Mijn glimlacht kan niet groter en zal er deze avond ook voorlopig niet af gaan. Al de mensen waarvan ik hou zijn er op mijn verjaardag. Een arm slaat zich om mijn heup en ik ruik Cody zijn heerlijke geur. Hij stelt zich aan iedereen voor en Abril staat breed te grijnzen. Jaimee kijkt mij heel de tijd met haar bruine oogjes opgewonden en het lijkt wel of ze iets uit wilt gillen. Ik knik en kijk haar vragend aan. Van dat ze het mag vertellen.

"OMG IS DAT CODY SIMPSON!" Gilt ze dan en omhelst me. Ik lach en knik. Ze hersteld zich en kijk me verlegen aan.

"Mag ik met hem op de foto?" Fluistert ze. Zodat alleen ik het kan horen. Ik lach om haar vrolijkheid. Alleen maar door Cody. Mijn Cody...

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu