Thuis aangekomen pakt Lauren een koffer en lopen naar mijn kamer. Gishlain en ik worden op een stoel neergezet en ik kijk toe hoe ze mij helemaal opmaken. Booy kan het best goed. Hij is nu bezig met mijn ogen.
"Booy?" Vraag ik dan. Booy knikt.
"Jaa." zegt hij.
"Je maakt me niet te overdreven op hè?" vraag ik een beetje bang. Hij lacht en schud zijn hoofd.
"We houden je gewoon mooi hoor." Zegt hij dan en ik knik. Ik krijg gewoon beige kleurige oogschaduw en ik mag in mijn jurkje stappen. Ik trek hem aan en dan worden mijn haren gedaan. Eerst worden ze gekruld en dan in een mooie schuine visgraat vlecht. Ik kan mezelf nog steeds niet zien omdat de spiegel in de badkamer is. Ik zucht en kijk naar mijn zus. Die overvrolijk met Lauren aan het beppen is.
"Okee, mevrouw je bent klaar.' Zegt Booy, en ik sta op. En precies op dezelfde tijd staat ook Gishlain op.
"O.. Mijn.. God." Zeggen we tegelijkertijd. Ik bekijk mijn zus. Ze ziet er zo oud en prachtig uit.
"You look beautiful! " Zegt Gishlain en ik lach. Gishlain haar haren zitten los en in een ingewikkelde mooie vlecht vastgebonden naar achter langs 1 kant.
"You to!" Zeg ik en ik stap in mijn schoenen. Ik bekijk mijzelf in de spiegel en ik zie er inderdaad mooi uit.
"dankje Booy, je bent een schat.!" Zeg ik en ik knuffel booy.
"weet ik toch." Zegt hij lachend. En ik lach mee.
"Maar waar gaan we nu heen?" Vraagt Gishlain en ik knik. Lauren grijnst. "Ik zal maar eens in de achtertuin kijken." Zegt ze. ik bekijk haar. Ze heeft gewoon een skinny jeans aan.
"Ga je niet mee?" Vraag ik. En ze schud haar hoofd.
"Feesten zijn niks voor mij." Zucht ze. Ik haal mijn schouders op.
"Voor mij wel dan?" Zeg ik. En Hier kon ze niks op terug brengen. Ik help haar snel met opmaken en doe snel een mooi jurkje pakken. Ik bekijk het resultaat en grijns
"Wow, je ziet er mooier uit dan wie dan ook op het feest." Zeg ik. Lauren lacht ietwat verlegen.
"Ik kan niet mooier zijn dan jij." Zegt ze en we lopen samen de trap af...
JE LEEST
The European Girl - Cody Simpson
FanfictionChantea McCarry, ze verhuisd. Van Nederland naar Frankrijk. Ze vind het GEWELDIG! Maar nu ze overal aan gewend is krijgt ze te horen dat ze weer moet verhuizen. En dit keer echt ver weg... Australië. Love is there, even when you don't know it is. Di...