*72

8 0 0
                                    

2 weken verder...

Morgen zit ik op die stomme school, morgen is het 4 januari, nog 7 dagen verwijderd van Cody's verjaardag. 1 week. Over 1 week ben ik gewoon niet op de verjaardag van mijn liefde... Klinkt allemaal dramatisch gezegd - wat het natuurlijk ook is - maar het is helaas de waarheid. Een rilling gaat over mijn rug. Ik kan niet slapen. Wat nou als mensen me morgen niet accepteren? Ik zucht en pak mijn mobiel. Ik sms Cody

I Can't sleep! Make me sleep!:)X Ik krijg al heel snel een sms' je terug. Well, pak je laptop zet skype op, dan lig ik alsnog naast je! (: X, loveyou. Ik pak snel mijn Laptop en start die op. Al snel start skype op en zie ik het gezichtje weer. Hij grijnst.

'Helloo, sleepyhead.' Grijnst hij.Ik lach.

'Ik kan juist niet slapen.."Pruil ik. Hij glimlacht naar me.

'Waarom niet?' Vraagt hij gelijk.

"School..."Zucht ik. Hij kijkt meelevend.

"Wanneer mag je beginnen?'

'Morgen.'

'Maar dan moet je allang slapen joh! Anders kan je morgen niet wakker worden, hoelaat is het daar? " Vraagt hij. Ik werp een blik op het klokje rechts bovenin.

'half 12.'

'Nou, probeer dan te slapen.' Stelt hij voor.

'Ja, dat heb ik al heel vaak gedaan , daarom heb ik jou ingeschakeld. Want bij jou lukt alles bij mij.' Het laatste mompel ik zachtjes en ik kijk naar beneden. Ik bloos namelijk heel erg. Cody glimlacht.

'Ik hou zo veel van je.' Zegt hij dan uit het niets. Ik kijk in zijn twinkelend oogjes. Waarom moet dit nou zo gaan.

'Ik ook van jou, ik mis je zo erg." Snik ik. Cody staart gebroken en hulpeloos naar de laptop.

"Ik wou dat ik je nu in mijn armen kon nemen.' Zucht hij. Ik glimlach lief naar hem.

'Nou, vertel wat is er allemaal al gebeurt?"Vraagt Cody dan om van onderwerp te veranderen.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu