*88

8 0 0
                                    

Ik sta samen met Lauren Gishlain & Kevin in het publiek.. Maar Gishlain werd heel de tijd gebeld. Tot iedereen 's ergenis nu weer. Kevin keek bedroefd. Het gaat niet lekker tussen die 2, ik zie het gewoon. Het word ook tijd dat ze weer iets zeg. Mijn gedachtes worden verbroken door een engelen stem en die van Jordan. hij staat vrolijk op het podium en zingt het ene liedje na de andere. Toenet haalde hij iemand uit het publiek en probeerde het meisje 'The Dougie' te leren. Het meisje leekt wel een van de gelukkigste meisjes van de wereld. Ik was ook gelukkig, gelukkig met Cody wie ik mijn vriendje mag noemen.

"Are there girls here who Love someone?" Vraagt Cody door de zaal. Honderden meisjes gillen. Zoals ik. Cody lacht trots.

"Wel, ik ook." Zegt hij en hij loopt de podium af. Door de gang pad en allemaal meisje gaan weer gillen. Ik kijk toe hoe hij praat maar ik luister niet wat hij zegt. Alleen zijn stem is genoeg om mij alweer vrolijk te maken.

"Zij, zit hier ook in de zaal ,Channea." Zegt hij dan en hij staat voor mij en rijkt zijn hand naar mij uit die ik aanneem. Hij trekt me overeind en duizende "aw's" vullen de zaal met geluid. Ik glimlacht breed en zwaai kort met mijn hand. Awkward. Cody knijpt kort in mijn hand en glimlacht naar me.

"I Love You Chan." Zegt hij liefjes in de mice en iedereen begint te gillen te fluiten aw's te roepen. Maar ik kan alleen maar staan en terug zeggen. "I Love you to." En ik vlieg hem om de hals. Dit was zo lief van hem!

"En Channea kan heel goed zingen." Zegt Cody dan door de mice. Ik schud mijn hoofd en Cody glimlacht en trekt me mee. Ik probeer te protesteren maar hij werkt niet mee. Voor ik het weet sta ik op het Podium naast Jordan die grijnzend bijna staat te springen.

"Good luck." Fluisterd hij en hij loopt weg. Ik sta ineens helemaal alleen voor 1000 gillende meisjes... Ik kijk de zaal rond zoekend naar 1 bekend gezicht. Maar zelfs Lauren of Kevin kan ik niet vinden... Ik hoor ineens achter me de accoorden van Lucky. Ik grijns dat was van die ene dag op het strand.

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu