*93

5 0 0
                                    


Ik loop naar beneden en kom de tuin ingelopen. Hij is helemaal versiert met lichtjes. Ik straal als ik Cody zie. Ik loop op hem af en hij pakt mijn hand. Ik glimlach en Cody doet een ring om mijn vinger. Ik kijk naar mijn vinger en zie een prachtige ring eromheen zitten.

"Cody." Zeg ik zachtjes. Ik kijk hem aan met die blik van, waarom.

"waarom?" Vraag ik dan toch. Hij grinnikt en legt zijn handen op mijn heupen.

"Omdat ik van je hou." Zegt hij. Ik kijk om me heen maar ik zie dat we alleen zijn.

"Ik hou ook van jou." Zeg ik. En ik voel hoe hij zijn lippen zachtjes op die van mij drukt. En ik zoen hem terug. Hij laat me los en grijnst.

"You look more than beautiful." Fluistert hij in mijn oor. Ik bloos en ik voel kippenvel in mijn nek ontstaan omdat hij zo dichtbij stond. Ik glimlach liefjes. En Cody pakt weer mijn hand vast.

"Ben je klaar voor vanavond? " Vraagt Cody. Ik knik vastberaden.

"Wat gaan we doen dan?" Vraag ik nog steeds proberend.

"Leuk geprobeerd. Je zal het zo wel zien." Zegt hij en hij trekt me mee. We lopen de straat in en ik er staat 1 grote zwarte Limo. Ik kijk naar Cody die geamuseerd grijnst. Hij laat me los om vervolgens naar de portier te lopen en die voor mij open te houden. Ik stap in en ik zie dat de limo leeg is.

Als Cody ook is ingestapt kijk ik hem vragend aan.

"Waar is iedereen? Daarnet waren ze er allemaal nog." Zeg ik. Hij lacht.

"Die zijn naar Gishlain haar feest. Wij gaan samen iets leuks doen." Zegt hij. Ik knik. Een beetje teleurgesteld.

"En ik mag niet weten wat?" Vraag ik zuchtend. Cody zit nog steeds met die geamuseerde grijns op zijn gezicht en schud zijn hoofd. De Limo komt tot stilstand en De deur word geopend. Cody stapt uit en pakt mijn hand vast. Ik stap uit en grijns. Als ik de vrolijke felle lichtjes zie...

The European Girl - Cody SimpsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu