Бяхме вече в фоайето и се насочвахме към бойната зала. Крис ни изпревари и взе завоят, който ни очакваше.
Гледната Точка на Крис:
Завих по другата част на коридора и призовах две огромни плоски кълба от вода, фокосирах се върху наближаващите ми приятели, струите вода излязоха от двете кълба и зачакаха приятелите ми.
Гледната точка на Мел:
-Хей, хора спрете! - прошепнах им в главите чрез телепатията ми. Те спряха и ме погледнаха очудени.
-Какво има ? - отговориха ми те в един глас.
-Не усещате ли какво ни готви нашият приятел Крис ? - прошепнах им. Бях се фокосирала веднага в неговата жизнена точка, усетих когато той призова своите две водни кълба.
-Да, права е. - каза Али.
-Какво ще правим ? - попита Рин.
-Имам идея. - каза Меган, след това призова два феникса и погледна Рин той разбра намека, веднага отвори портал вдигайки ръка и я задържа във въздуха. Един от фениксите излетя в портала чакайки да се отвори изходния портал, а другия феникс се запъти към чакащия ни приятел.
Ние тръгнахме веднага след феникса.Гледната точка на Крис:
Не чаках дълго, усетих как някой наближава и кълбата го усетиха и се приготвиха за удър.
Те изтреляха водните струи към идните ми приятели (или поне така мислех аз). Чух удър, след това видях пара.
-Но какво по... ! - казах аз, като вече бях притиснат от голямата огнена птица над мен.
-Мислеше че няма да разберем ли ? - попитаме Мел и се изсмя.
-Е поне на това се надявах. - отвърнах аз.
-Е няма да стане, миличък. - каза Али като отметна косата си.
Доближи се до мен и ме целуна по челото.
-Амм, няма ли да разкарате тази птица от гърба ми. - явно и птицата ме разбра и ме клъвна по главата.
-Оу, да съжалявам - каза Меган.
Тя завъртя ръката си по часовниковата стрелка и феникса изчезна.Гледната точка на Мел:
Крис стана и се запътихме към бойната зала. Тя беше голяма тавана и беше висок околу 10 метра имаше стъклен купол на тавана и 3 големи прозореца на една от стените,
Вътре беше обзаведено с няколко дивана за отдих, две мишени за стрелба с лък около пет пластмасови кукли за упражнения, една заключена стая и 3 боксови круши.
В заключената стая се говори че има същи боксува круша която е покрита с бариери и никой не може да я отмести.
Петимата се запътихме към едно от диванчетата и тогава видяхме Ния.-О ,Мел, здравей! - каза ми Ния, която си контролираше змиите.
-Мел, пази се! - извика Рин.
Видях как една от водните и змии се е насочила към мен и я блокирах.
Но имаше и друга, обърнах се и тя летеше към мен.
Нямах време да реагирам и тогава змията просто се изпари.
-Хей, Ния си нали? - попита някой с тих глас.
Ния се обърна и поклати глава.
Той отнови проговори.
-Явно не си много опитна със змиите си и хвърли в краката и една от змиите й.
-Но к-как ? - Попита объркано Ния.
Непознатия се врътна на пети и отиде отново до боксовата круша.
YOU ARE READING
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasyСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...