Дръпнах се на страни избягвайки атаката ѝ и положих ръка на врата ѝ, а тя заспа. Другата ме погледна оплашена, но не се замисли. Тропна с крак, а от земята излезна каменно чудовище. Не се изненадах много, а просто щракнах с пръст и то се разпадна на части. Момичето ме погледна странно и падна на земята защото нямаше никаква останала сила в тялото си. Останаха само две момичета, а именно тази която бях излекувал и онова което ми благодари. Наведох глава за да не ме разпознаят и се опитах да ги подмина, но тогава усетих, че не мога да продължа. Обърнах се и видях момичето което ми благодари, че ме задържа с бариера.
Телепортирах се до нея и доближих устните си адски близо до ухото ѝ, а след това прошепнах в ухото ѝ.-Много си сладка като правиш така. - прошепнах в ухото ѝ, а тя се стресна и падна на земята, а бариерата се счупи.
Продължих напред, но този път момичето на което помогнах се извика.
-Спри.
-И защо да го правя ? - попитах я.
-Кой си ти ?
-Няма да ти отговоря. - казах ѝ аз.
-Моля те. - каза ми тя.
-Казвам се Натаниел Норт. - казах простичко и излязох от бойната зала.
Отидох в столовата и седнах на масата където сестра ми ми показа. Мислех си светът колко се е променил. Може да няма вече чудпвища, но хората трудно ще забравят как всеки ден са се борили с тях. Колко любими хора са изгубили и колко глупости са правили. Всички те са в бойна позиция всеки ден. Дори и всяко момиче. Изведнъж вратата се отвори рязко и видях петте момичета да влизат и седнаха на една от масите. Започнаха да си говорят колко бързо съм ги бил победил и как никоя не знаела името ми, но видях момичето с което говорех как мълчеше и нищо не казваше. Изправих се и отидох до тях.
-Здравейте аз съм Натаниел. - представих им се и ги погледнах. Всички те се изправиха и ме погледнаха.
-Това е той. - каза едната и падна на земята.
-Джес спокойно Джес. - каза другото момиче.
-Защо ни напдна днес. - попита ме тази Джес.
-Държахте се грубо. - казах им аз и се засмях.
-Да, но. - започна отново Джес.
-Но какво не стига, че излекувах приятелката ви, но и така се държите с мен ? - попитах ги и погледнах момичето.
-Ти си бил. - каза другото.
-Да, но може ли да се представите, че вече ви бъркам.
-Съжаляваме. Аз съм Джесика, но всички ми викат Джес и съм върколак. - каза момиче със сини очи и дълга бяла коса.
-Аз се казва Тина и владея земята. - каза ниско момиче с червени очи и зелена коса.
-Приятно ми е аз съм Рика. Моята сила е огън. - каза другото момиче което ме нападна първа. Косата и беше жълта на цвят, а очите и бели.
-Аз съм Рейчъл, но другите ми казват Рей. Силата ми е манипулиране на частиците на предметите. - каза момиче с червена коса и зелени очи. Беше средно висока като всяка една от другите четери момичета.
-А аз съм Лина и съм се родила със черна магия в кръвта си, но гледам да не я използвам. - каза момиче чиято коса беше кафеникава, а очите ѝ се променяха в зависимост от настроението в което е.
-Добре а аз съм Натаниел Норт. Брат на Мелиса Норт. - казах им и се засмях.
-Момчета какво става тук ? - попита ги сестра ми изведнъж.
-Ами ние такова. - започна Лина, но усещах, че се притеснява.
-Видях тези девойки в бойната зала и реших да им покажа нещо, но малко по прекалих. - казах на сестра ми, а тя се засмя.
-Винаги го правиш Нат. - каза тя.
Видях как Лина се успокой и погледна на долу засрамвайки се.
-Мел разбрах, че едно от момичетата има черна магия в кръвта си. - казах на сестра си.
-Да това е Лина и какво за нея ? - попита ме сестра ми.
-Може ли да се опитам да я науча как да я използва ?
-Магнус вече опита, но давай и ти.
-Сестро забравяш, че Магнус е кученце пред мен. - казах ѝ и се засмях.
-Знам, знам и съм съгласна, но това зависи от Лина.
-Лина искаш ли моят глупав брат да те научи как да използваш силата си ? - попита я сестра ми.
-Колко време ще отнеме ? - попита Лина.
-Това зависи изцяло от теб. - отоговори ѝ аз.
-Добре тогава. - каза Лина.
Веднага протегнах ръка и я хванах за нейната.
-Чао. - казах аз и телепортирах мен и Лина в моят институт.
-Къде сме ? - попита тя.
-В моят институт. Избери си стая почини си, а от утре започваме с уроците. Да знаеш, че съм доста суров учител.
-Добре. - каза тя просто, а след това се разделихме. Аз отидох в стаята си, а тя избра някоя на свободен принцип...
Още една глава за един ден. Магии ли НАДУШАВАМ. Коя ли е Лина ?? Ще видим е другата глава. Балгодаря ви, че четете и гласувате.
YOU ARE READING
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasyСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...