27

280 19 1
                                    

-Ти съгласен ли си с това Натаниел ? - чух гласа на Итън да се разнася из помещението.

Всички стояхме в стаята за игри и явно Итън бе предложил някакъв план, но аз не го бях чул все още се чудех как така не съм забелязал, че Крис е бил обладан.

-Съжалявам може ли да повториш отново ? - попитах го и се почесох зад врата. С това си мое действие получих злобни погледи от Рин,Мелиса,Мегън,Дан и Алисън.

-Да разбира се. - каза Итън и започна да говори.

-Както виждам всички са в идеална форма за да се бият във войната имам и информация от върколаците от моята страна, че ще бъдем нападнати от няколко армии Рин и Мегън ще поемат тази която е фронтална, Дан ще поеме въздушната, а Ние с теб и Алисън ще нападнем водача им с Алисън ще ти осигурим коридор с който да имаш безопасен достъп до водача им. Ти трябва само да го убиеш. Ще се справиш ли Нат ? - попита ме Итън след като завърши плана си.

-Да. - отговорих му с една дума.

-Нещо да добавиш ? - попита ме Итън.

-Всъшност да след като ни чака такъв план заминавайте да се наспите ние с Директора ще погледнем защитите отново и ще чакаме утрешния ден. - казах им.

Всички кимнаха в съгласие и бързо се разотиваха. Цялото училище бе предопредено за войната, някой се евакуираха, а други останаха за битката.

-Натаниел. - чух гласа на директора.

-Да ? - отговорих продължавайки да търся от къде идваше гласът му.

-Ела на северната порта. - дочух го отново.

Не изчаках нито секунда и веднага се затичах към посочената дестинация. След няколко минути упорито бягане стигнах до северната порта. Директорът стоеше и ме чакаше. Щом пристигнах ми направи знак за тишина като сложи пръст пред устните си, а след това прошепна в ума ми.

-Тук са, но няма да нападнат докато слънцето не залезе.

-Но то е залязло. - отговорих му.

-Не те го считат като ден за приготвяне от утре при смръчаване ще нападат.

-Как са бариерите ? - попитах го аз.

-В перфектно състояние само ще те помоля да ги подсилиш. - каза той и ни телепортира в кабинета му.

Кимнах с глава и веднага затворих очи, а пред мен се появи цялата гимназия Уест и всяко едно кътче в нея, фокосирах се над енергияйните Бариери и ги подхраних със сила. Те преминаха няколко пъти, но после всичко се нормализира.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now