Внимание тази глава се разказва от гледната точка на Натаниел
Излязох от стаята ми и се запътих към директорския кабинет. Той до колкото разбрах се намираше под средното стълбище. Вече слизах по стълбището.
Огледах се и я видях вратата беше стара като целия интериор на Училището, тавана на централната зала се потдържаше с четери големи колони който бяха от черен дъб, стените бяха от бяла дървесина а пода беше мраморен,входната врата на училището беше двойна, широка и висока отново от черен дъб.
Средното стълбище беше масивно и се разделяше на две части, първата се състои от стълби които бяха от мрамур и водеха към втората част която беше прагвоъгална плоча която от двете си страни имаше стълби водещи към втория етаж.Запътих се към директорската врата.
Тъкмо мислех да почукам когато тя сама се отвори и пред мен се откри кабинета на директора.
Посредата на стаята се намираше бюрото му, а от двете му страни имаше два старинни шкафа между тях стоеше голям рафт за книги между него и бюрото имаше кожен въртящ се стол. На стената зад бюрото имаше картина изобразяваща зелена поляна на половината а на другата половина имаше същата поляна но съсипана. Пред бюрото от двете му страни имаше две кресла, а между тях една дървена масичка.-Натаниел, седни не стой прав.
Аз седнах на лявото кресло, а на масичката се появиха три напитки, които бяха вода,чай и кафе.
-За какво ме извикахте Директоре ?
-Натаниел, моля те за теб съм просто Майк.
-И те повиках за да ти кажа подробностите относно мисията ти.
-Мисия, хмм интересно. - казах и се усмихнах.
-Да първата ти мисия ще е днес.
-Искам от теб да излезеш тази вечер и да отидеш до портите на Ада. Те се отварят точно в.
-В полунощ когато присъства велик демон или самия Луцифер, да знам. - отговорих му аз првкъсвайки го.
-Много добре тогава. Демонът който ще отвори портата е Алистър, искам от теб да го заловиш и да ми го доведеш ако можеш разбира се ако ли не се върни и ми докладвай какво е намислил.
-Дадено Майк ще направя всичко по силите си. - казах аз и се разтегнах.
-Тази мисия ще определи какъв ранг си, ако не знаеш всеки в училущето има собатвен ранк, който се базира на провалените или успешните мисии.
-Хмм, мда очаквах да има нещо подобно.
- Ранговетв са следните : Разознавач-Летец-Шпионин-Асасин-S ранг-S+ ранг.
Ранговетв определят по какви мисии можеш да ходиши така като ти нямаш ранг ти възлагам от S ранг до S+ ранг мисия която зависи от успеха ти.
-Добрв Майк, значи ако ти донеса информация относно плановете на Алистър съм ранг S, а ако ти донеса самия Алистър съм ранг S+ ? - попитах го аз.
-Да, точно така, Натаниел, ако имаш въпроси ги казвай, ако ли не си свободен.
-Всъщност имам един въпрос.
-Питай, Натаниел. - каза Майк
-Колко S+ и S ранга има в училището ?
-S и S+ са малко в Уест S са околу 5 деца, а S+ няма.
-Благодаря е Майк отивам да се приготвям за мисията ми.
-Добре чакам резултат до двадесет и четери часа.
Каза тези думи и аз се телепортирах пред стаята ми. Отворих бавно вратата и видях точно това което и очаквах спящото момиче в стаята ми или по точно Мелиса (тя беше с една глава под мен с кестенява къдрева коса и кафеви очи, познавах я едва от няколко дни, но на мен ми е достатъчно и три секудни да разбера кой какъв е).Авторска бележка
Благодаря ви че четете книгата ми.
Моля изразявайте мнението си в коментарите то е важно за мен и също искам да кажа че съжалявам за грешките си.
YOU ARE READING
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasyСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...