24

319 22 0
                                    

- Натаниел Норт, какво правиш тук ? - посрещна ме директорът с тези думи.
-Тук съм за да обсъдим как ще действаме във войната която вече е факт.
-Добре. - каза той.
-Ти и Мелиса ще обучавате приятелите си. Мелиса ще тренира заедно с тях също. - каза под носа си той, но уви го дочух.
-Добре. - отговорих му и излязох от кабинета му.
Качих се на втория етаж и се запътих към стаята за игри. Побутнах леко открехнатата врата и влзяох в нея и за мой късмет там бяха всички които търсех.
-Мегън, Мелиса,Кристофър,Кейт,Алисъни Рин искам да ме слушате сега. - казах с твърд и равен глас и повече прозвуча като запивед.
-Дните на почивка свършиха скоро ни очаква война. Затова ви искам долу на двора след 3 минути ясен ли съм ? - казах им.
-Да. - казахавсички.
Завъртях се на пети и излязох от стаята.
Веднага се телепортирах встаята си.
Отидох до леглото си и го повдигнах за да се появи гардеробът ми. Взех набързо къси гащи и тениска на която пишеше "no pain no gain" и ги облякох. Влязох в банята като набързо си сресах косата. Излязох от стаята си и я заключих. Вървях по коридора към стълбището и видях моята "добра" "приятелка" хибридка.

-Здравееейй Натаниел. - каза ми тя.
-Ти, ако разбера че си срещу нас в тази война. О мила идея си нямаш какво ще ти причиня. - казах ѝ сухо аз.
-Но Натаниел сладурче какво съм ти сторила. - попита ме тя.
-Не ме наричай така или ще те убия. - изръмжах аз и се телепортирах в двора на Училището.
Всички​ като по часовник ме чакаха.
-Браво навреме сте. - похвалих ги аз.
-Сега преди да започнат глупавите въпроси да ви разделя.
-Алисън и Кристофър с Мелиса, а Рин и Мегън с мен Кейт ти ще си с Дан.
-А къде е Дан ? - попита Кейт.
-Тук съм, съжалявам получих съобщението на Нат малко по късно. - каза Дан.
-Рин и Мегън ще ви обучавам да се сработвате с драконите си защото във всичко друго сте на ниво, но това не означава че сте силни напротив ще си правим и други тренировки. - казах им.
-Алисън и Кристофър слушайте Мелиса тя ще ви помогне за овладяването на вашите алфа сили. - казах им аз.
-Кейт ти си с Дан защото е най-ненормалния а това ни трябва в тази война той ще те обучи за битки от далеч.
-Добре съгласни сме. - казаха те.
-И да не сте нямате избор. - казах им у се засмях.
-Рин и Мегън чакам ви след 10 минути​ пред стаята ми.

Гледната точка на Рин

-Рин и Мегън чакам ви след 10 минути пред стаята ми. - това бяха последните думи на Нат и той се телепортира в стаята си сигурно.
Хванах Мегън за ръка и отидохме в стаята за игри и седнахме на дивана. Сядахме пет или шест минути и тръгнахме към стаята на Нат. Вървяхме около две минути и вече бяхме пред стаята. Точно решихме да почука ме и врата се отвори.
-Ах точни сте. - каза Нат.
-Сър да Сър. - отговори му Мегън и се засмя.
Натаниел излезе от стаята си, а вратата се затвори зад него. С Мегън се спогледахме и тръгнахме след него.
-Натаниел къде отиваме? - попитах го аз.
-В бойната зала Рин. - отговори ми той с равен тон.

Гледната точка на Натаниел

Влязохме в бойната зала.
-Мегън отивай да правиш 7 обиколки Дарк ще те наглежда дали се справяш. - казах аз на Мегън.
-А ти Рин скъпи ми Рин заставай срещу мен.
Рин застана срещу мен и зачака.
-Чай ли очакваш, повикай Яо идиот такъв. - казах му с равен глас.
-Яо ела да смачкаме гъза на този идиот. - каза Рин и се засмя.
Яо се появи околу Рин и тялото му блесна в слънчева светлина.

-Хм сега съм сам срещу двама ви. Добре тогава. - казах аз.
Замахнах с ръка и пред мен се появи лилаво синя стена от енергия, а от нея започнаха да летят лилави куршуми срещу Рин.
Яо не изчака и секунда и започна да отблъсква всички удари.
-Така няма да стане Яо. - казах и стиснах ръката си в юмрук и лилавите куршуми започнаха да летят по-бързо.
-Трябва ти и Рин да работите в екип. Рин трябва да използва силата ти за да се защитава, а ти да атакуваш. - казах им.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now