Гледната точка на Натаниел
Мечът току що влезе в кожата на Лилит и докосна мрамораната плоча. Бях готов да изрека заклинанието, но тогава изведнъж сестра ми се телепортира зад мен и ме изпрати в друго измерение.
-Какво по дяволите си мислиш че правиш Мелиса? Да не си си изгубила ума? - за дадох пряко двата си въпроса без да очаквам реален отговор.
-Веднъж си затвори устата Натаниел толкова сляпо се беше влюбил в тази кукла на Луцифер, че дори не разбра нищо за нея съвземи се малко и се стегни. - каза крещейки Мелиса.
-Какво имаш предвид? - попитах я объркано.
-Как какво глупавата кукла на Луцифер ти бе превзела ума и сърцето както явно е планувал лукавия... - каза Мелиса и поклати глава от разочарование.
-Дано поне успееш да си го спомниш всичко това след като излезем от измеренито, а и да относно това... - започна Мелиса, но след това припадна бързо я взех в ръце и се телепортирах с нея извън измерението.
-Дарк какво си направил? - попитах демона пред мен, а той бавно повдигна рамене усмихвайки се доволно.
-Нищо дете, нищо освен отново да ти оправям кашите. - каза спокойно демона, а след това ми подхвърли някакво шишенце пуснах Мелиса на земята и бързо го хванах. За гледах се внимателно и какво да видя това беше душа, но чия душа. Изведнъж спомените от измерението в което бях със сестра ми се завърнаха явно и тя се свестява. Погледнах към нея и видях как бавно се опитва да се изправи. Опитах се да и помогна, но тя отсече с ръка.
-Остави ме мен Дарк ще се погрижи за мен, а ти бъди веднъж норт през живота си и спаси тази душа... - каза сестра ми и се опита да се усмихне, но след това изплю малко кръв и се хвана за корема. Дарк се телепортира зад нея и я обгради в мрак и той започна бавно да я лекува.
Паднах на колене протегнах двете си ръце и в едната ми се появи кама. Стиснах я и веднага след това преразях вените на лявата си ръка бавно, а кръвта започна да тече бързо, но равномерно. Капките кръв докосваха земята, а след това се превръщаха във вода която бавно се издигаше във въздуха, но изведнъж спря на няколко сантиметра от земята и започна да се събира сформирайки плитка купичка.
-Prohibere - казах тихо, а разрязаната ми ръка се възстанови и кръвта спря да тече точно тогава купичката от вода се превърна в аматист и започна да блести леко.
-Аз дете от кръвта на семейство Норт с името Натаниел те призовавам дух на баланса появи се videtur! - казах и слепих ръцете си една за друга, а след секунда земята се разтърси и всичко потъмня помислих, че съм направил нещо грешно, но веднага след като всичко стана тъмно половината небе и половината земя се освети в Бяла светлина всичко се раздели на две.
-Dicere puer. - чух все могъщият глас, на съществото, но не бях готов да поклоня глава пред него не и този път.
Стиснах юмрук забих поглед в ръката си и се отпуснах, а силата в мен бавно започна да се пробужда станах рязко от земята, а дрехите ми веднага се промениха дълга и свободна роба се появи върху мен лявата и стена беше изцяло черна, а дясната изцяло бяла, а в средата черното и бялото се събираха чрез кръг който от дясната си страна бе черен, а от лявата бял.
-Виждам, че не ти трябвам Норт. - чух гласа на баланса.
-Защо тогава ме повика тук?
-Възнамерявам да извърша In regeneratione. - казах и показах душата в ръката си.
-Все пак си Норт прави каквото желаеш, но е похвално, че ме призова за да ми го кажеш.
-Знаеш, че всеки Норт е възпитан така. Може да сме най-силните, но със силата идва и отговорността. - казах и се усмихнах.
-Всеки, да всеки Норт бе така възпитан за жалост сте вече само ти и сестра ти. Както и да е ако ти трябва нещо Натаниел винаги можеш да извикаш името ми одобрявам решението ти щом си то взел значи е правилно. - щом каза това гласът както тежкото присъствие изчезна заедно с вида на земята и небето всичко стана както някога е било, но тогава се чу нещо последно.
-Норт постарай се повече в потдържането на баланса дете изравних всичко, но вече от теб зависи. - каза гласът и изчезна вече окончателно. Какво ли искаше да каже. Не нямам време да мисля отворих бутилката и излях душата в купичката от аматист, а тя бавно започна да се върти образувайки водовъртеж...
Думите които съм използвал са на латински гледах ги от интернет защото за жалост не можах да си намеря книгата.
YOU ARE READING
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasyСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...