Това не можеше да бъде Крис той се изпари пред мен. Затворих очи и допрях ръката с ръкавицата до дървото, а след миг бях невидим след това си отворих очите. Започнах да следвам Крис из гората. Докато не стигнахме някакъв лагер.
-Браво Крис, и този път се върна жив. - каза някакъв плътен глас
-Благодаря ви господин трети. - отговори Крис.
Трети ли каза Крис ? Да не би това да е третия демон. Един от старите демони.
Тогава се появи и самият той в цялата си форма. Бяха силни, но все пак не успяваха да ме забележат.
-Отивам да направя още една обиколка на гората преди нападението. - каза Крис и отново тръгна из гората.
Веднага го последвах. Той вървеше напълно безцелно ии се разглеждаше. Докато го следвах си мислех дали това наистина е той или не. Отидох до него и го избутах след което премахнах невидимостта си.
-К-к-кой си ти ? - попита Крис с видим страх в очите си.
-И аз мога да попитам същото. - отговорих на Крис.
-Няма значение всъщност просто ще те убия. - каза ми Крис, а след това извади меч с две остриета и го насочи към мен.
Не изчаках и секунда и се телепортирах зад него, а той се завъртя към мен замахнах с юмрук и успях да го уцеля в лицето продължих да го удрям докато той не скочи назад и не изплю малко кръв след което завъртя меча си и отново скочи напред към мен. Блокирах удара му и изпънах ръка напред и там се появи меча ми от по рано. Хванах го и замахнах към Крис, а той отвърна на удара му с удар, но се чу звук на счупване. Крис се огледа и забеляза че едното му острие се бе счупило. Той го завъртя на обратно и повторихме същото нещо, а резултатът не се промени, но сега Крис в ръцете си държеше не меч с едно острие, а изцяло разбит меч.
-Кой си ти. - каза Крис викайки.
-Ако ще видим война един срещу друг то тогава ще съм по спокоен ако си умрял от моето острие Крис. - казах му и се телепортирах зад него намушквайки го.
Тялото на Крис падна на земята, а той ме погледна.-Съжалявам Крис не трябваше да се подиграваш с доверието ми. - казах му след като свалих маската си.
-Натаниел. - каза Крис и затвори очи.
Доближих се до него и го качих на раменете си, а след това сложих отново маската си.
-Почивай в мир приятелю. - казах и тръгнах към лагера на враговете си.
Вървях из гората мислейки си какво бях сторил току що.
-Спокойно Нат беше правилното нещо. - каза Дарк в главата ми.
-Зная. - отвърнах на Дарк и разговора приключи.
Влязох в лагера на враговете си и пуснах тялото на Крис на земята. Изведнъж демона с който Крис говори се появи пред мен.
-Кой си ти дете ? - попита ме той и погледна към тялото на Крис.
-Някой който не искаш да ти бъде враг. - отвърнах му аз.
Той пое тялото на Крис и го вкара по навътре в лагера, а аз се завъртях и продължих из гората. Докато не стигнах до гимназията, но тъкмо когато щях да изляза от гората пред мен се появи група от около 500 демона.
-500 срещу 1 мисля, че това не е много честно. - казах им аз.
Дарк се появи пред мен и мина из цялата група, а половината от тях се превърнаха в черен дим и се просмукаха в земята.
Призовах меча си отново, а Дарк влезе в него. Замахнах с меча и се появи вълна от син прах която премахна и другата част от демоните. Продължих напред към гимназията и влязох в училището, но там ме посрещнаха всички дори и директора.-Кой си ти момче. - попита ме Директора.
-Наистина ли не ме позна. - казах след което просто щракнаха с пръст и цялата броня изчезна от тялото ми.
-Натаниел...
Следва продължение...
Съжалявам за грешките...
ESTÁS LEYENDO
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasíaСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...