38

183 18 0
                                    

-Хей Рин защо плачеш. Чух гласа на Нат, но как беше възможно той беше мъртъв.

-Рин добре ли си ? - чух и Мегън.

-Рин какво ти има ? - попита ме Мелиса.

Вдигнах глава от земята и ги видях. Всички те стояха там и ме гледаха. Всички те бяха живи и гледаха мен.

Мелиса беше прегърнала Натаниел, Итън Алисън, а Мегън дойде и ме прегърна.

-Но как сте живи. - попитах ги.

-Аз ще ти обясня. - чух глас познат ми до болка. Обрънах се разко и видях Яо.

-Яо какво ? - попитах аз.

Яо се сви на кълбо и изчезна, а на мястото където се сви Яо се появи бяла светлина, а от нея излезе мъж средно по висок от мен с леко дълга бяла коса доста добре изглеждащ и в чисто бели дрехи.

-Сине радвам се, че избра правилната страна. Ти спаси всички, не само приятелите си, но дори и майка ти. От Луцифер той я беше покварил искаше и теб да поквари, но ти не му позволи.

-Татко това ти ли си ? - попитах го

-Да, Рин аз съм. - каза той с усмивка на лицето си и ме прегърна.

-Но как е възможно ? Ти ми каза, че майка ми те е унищожила.

-Така мислех и аз, но явно силата ми ме е предпазила и този дракон Яо също е помогнал.

-Да той е страхотен. - казах му с усмивка на лице.

-Татко какво ще се случи с майка ми ? - попитах го и станах от земята.

-Мисля да създам клетка за нас двамата от която няма да може да се измъкне докато не премахна контрола на Луцифер над нея, а след това може да се върнем в нашето кралство, но тук идва въпросът ми.

-Сине, Рин ще ни последваш ли, ще дойдеш ли отново със семейството си. Да оправляваш своето кралство както съдбата ти е отредила ? - зададе ми директно въпроса който мислех, че никога повече няма да чуя.

-Не. Съжалявам татко, но искам да остана тук с приятелите си.

-Всъшност Рин. Войната свърши и няма причина за какво да се бием. Не е ли по добре да се върнеш у дома си. Сигурен съм, че доста от нас това ще направят. - каза Итън.

-Да прав е. - добави Натаниел.

-Татко мога да избера коя да бъде моята принцеса нали ? - попитах баща си с огромна надежда да се съгласи.

-Разбира се сине. - отговори ми той.

-Добре тогава се връщам с вас и взимам Мегън с мен като моя принцеса и също за коронясването ми като принц Рин искам да поканя всички ви. Итън, Натаниел,Дан,Дарк,Мелиса,Мегън и Алисън. Мои добри приятели които ми помагахте и в добро и зло. Искам да присъствате на моето коронясване.

Всички те застанаха прави пред мен и се усмихнаха, а след това в един глас казаха.

-С удоволствие ще присъстваме Рин.

Огромна усмивка се появи на лицето ми, а крилете на гърба ми се изпънаха в цялата си дължина и изведнъж се появи бяла пелерина която се простираше от раменете ми до земята и даже се влачеше леко след мен като ходех.

Прегърнах приятелите ми и им помахах за довиждане, а баща ми им даде някакво листче явно е пишело датата на която трябва да дойдат. Подадох ръка на Мегън и я задърпах след Яо който беше качил баща ми който държеше майка ми...

Малко по кратка глава, но се извинявам. Искам да ви благодаря адски много за всички прочити на книгата ми и за цялото отделено внимание просто ви балгодаря адски много. Нямам думи. Обичам ви всички които четете.  Следващата глава скоро и края на книгата наближава.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създанияحيث تعيش القصص. اكتشف الآن