Имах още малко време докато се стъмни и реших да се телепортирам на старото ми място за живеене за да дочакам ноща, а именно остров "Руя" който лично бях създал. Намираше се в средата на бермудския триъгълник. Щом се телепортирах веднага видях къщата и бариерата която бях създал. Пуснах книгите върху пясъка и отидох до бариерата. За да я подновя. Не се беше развалила много, а само някакви външни забележки. Обновиха я, а докато го правех вече се свечери, а вратите на къщата се отвориха. Влязох в къщата и започнах да оглеждам. Всичко си беше на мястото от декорация до интериор.
Тази къща, не някоя друга бях създал по мое лично подобие и никой не знаеше къде да ме открие. Това беше моят таен живот. Моят вариант за тишина и спокойствие. След като огледах къщата просто излязох отвън за да взема книгите си. Наядох се и ги събрах от пясъка, а след това ги поизчистих и влязох в домът ми. Той беше доста просто устроен. Първият етаж беше разделен на две части. Огромен хол който в лявата си страна имаше малка библиотека с доста рафтове и разбира се веднага се насочих на там за да оставя книгите, а дясната част имаше голям плазмен телевизор на стената и два големи широки и доста меки дивана точно пред телевизора. Имаше и няколко отделни масажиращи столове в ъгъла на дясната страна и една хубава камина долепена до стената където се намираха двете врати които водеха към кухнята, а тя беше доста просто устроена. След като влезеш в нея първото което ти грабва погледа е огромния бар плот, а зад него се намираха всички кухненски уреди от които човек може да има нужда. Пред бар плота имаше няколко високи стола. Влязох във кухнята да видя дали има въобще някаква храна. Не съм очаквал да намеря, но трябваше да проверя. Заобиколих плота и влязох да видя. Отворих хладилника, а той беше празен. Знаех си. Тогава реших да се кача към втория етаж. Стълбите се намираха точно от двете страни на вратите за кухнята в хола. Качих се на втория етаж на къщата и започнах да разглеждам. Имаше пет стаи и четири от тях бяха за гости, а между всички четири имаше една която беше асансьор. Качих се в него и избрах долното ниво, но той не водеше към подземието, но то не ми трябваше затова просто излязох от асансьора и се огледах малко, а след това отново се качих в асансьора и отидох на тавана. Там вече се намираше моята стая. Още щом асансьора спря се видя малък коридор и една старинна врата в края му. Бързо се придвижих към нея и я отворих, а зад нея се разкри уютната ми стаичка. Срещу вратата имаше прозорец, а пред него бюро от лявата стара на бюрото имаше едино кресло, а в дясната част беше леглото ми. Пред креслото имаше една малка масичка, а върху нея лежаха няколко нахвърляни книги и доста натрупани на куп.
YOU ARE READING
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasyСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...