-Така ще си част от двата клана и единствената в историята на този свят с три имена. - точно изричах това и непознат портал се отвори до нас, но как беше възможно това острова ми блокира всякакви магии и портали.
-Тина, Тина. - чухме от другата част на портала, а секунда след това от другият край на портала излезе някакво момиче затича се към Талия и я прегърна.
Това е Ая сестрата на Тина-Талия.
-Тина добре ли си, но как си жива а-а-аз се опитах да дойда когато усетих, че сърцето ти спря, но нещо ме спираше. - каза момичето докато все още прегръщаше Талия.
-Ти трябва да си Ая нали така. - попита Талия, а очите и от сини отново придобиха лилавият си цвят. Това значеше че душата говори вместо тялото.
-Да аз съм Ая сестра ти не ме ли помниш Тина? - попита момичето.
-Ая аз съм душата на Тина, но Тина вече не е сред нас доста отдавна всъщност не е, но благодарение на Натаниел в момента е повече себе си отколкото беше почти през целият си живот.
-Натаниел, да не говориш за Натаниел Норт, къде е този негодник ще го убия докосвал е моята скъпоценна сестричка ще го убия. - каза малката и започна да се оглежда, а след секунда ме видя, а очите и станаха чисто червени. Вдигна ръка, а в нея започна да се оформят сини пламъци които се завихряха и към върх ставаха черни. След секунда пламъците вече летяха към мен. Избегнах ги, но видях още едни които летяха към мен. Опитах се да скоча във въздуха, но нещо ме задържаше на земята. Блокирах пламъците, но този път не чаках друга атака реших аз да действам. Телепортирах се до момичето хванах и брадичката и я вдигнах за да ме погледне я очите.
-Не се хаби тялото ти е обездвижено много си бойна за размера ти. - казах ѝ аз и се за смях, а от нейна страна видях как се мръщеше. Доближих се бавно до устните ти ѝ и прошепнах.
-Ще бъдеш ли по спокойна ако те пусна? - малката се намръщи но после се отпусна и затвори бавно очи всякаш казва добре. Както си и знаех всички ме слушат. Пуснах я, а след това тя почти падна на земята, но Талия я хвана.
-И какво точно си направил на сестра ми? - попита малката.
-Взех душата ѝ и я почистих, а след това създадох ново тяло и ѝ дадох име. - казах аз и се усмихнах.
-Но знаеш че тя е Аирийка нали? - попита малката, а след това от двете и страни се появиха два синьо-черни вълка и тя бавно се наведе да ги погали.
-Всъщност вече не съм точно Аирийка. - каза Талия.
-Ами? - попита сестра ѝ объркано.
-Казвам се Талия Аий Норт.
-Натаниел нормален ли си как така е с три имена това е недопустимо всички ще искат да я убият. - каза сестра ѝ.
-И си мислиш, че ще позволя на някой да я докосне с пръст ли? - попитах Ая, а тя ме погледна изненадано.
-И аз няма да позволя някой да докосне моята сестричка. - каза Ая и след това се качи на гърба на един от вълците и се доближи до Талия и изведнъж я целуна. Талия изглеждаше изненада, но отвърна на момичето и продължиха с целувката.
-Кхм момичета извинете, че ви прекъсвам, но поне влезте вътре. - казах им аз, а Талия дойде до мен и ме прегърна, а след секунда ме целуна. Това ме изненада, но не се отдръпнах, а напротив продължих с целувката. Хванах я за кръста и я придърпах към мен и я прегърнах.
-Натаниел ще те убия. - чух от страна на Ая и отново видях пламък който летеше към мен, но тогава Талия протегна ръка, а пламъка изчезна.
-Како как го направи? - попита Ая.
-Ая никога повече не застрашавай живота на Натаниел. - каза Талия, а след това ме погледна и се изчерви и веднага след това сложи главата си върху сърцето ми.
Нова глава скоро обещавям, но да не казвам голяма дума, но мисля, че този месец ще завършва книгата.
YOU ARE READING
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasyСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...