70

82 5 1
                                    

Неотрална гледна точка

-Беки какво се случва там?

-Не зная Рози нека проверим.

Момичетата се затичаха по трибуната към мястото от където дойде експлозията. Стигнаха там, но на място нямаше никой освен един мъж. Стоящ завързан на земята. Всичко беше тихо и спокойно. Огледаха се, но нямаше следа от човека който сложи край на тази ситуация. Затова двете момичета просто бавно се върнаха по местата си, а скоро след това момчетата онотово се качиха на сцената, но този път не за да пеят, а за да помолят всички да напуснат стадиона. Чу се масово недоволство от страна на публиката което бе очаквано, но след няколко минути всички се разотиваха.

-Това беше глупаво. - каза едното момиче.

-Знам Беки, но едно ме притеснява. - отговори другото.

-Какво Рози?

-Кой се погрижи за този човек щом не бяхме ние?

-Това е доста добър въпрос. - отбеляза приятелката ѝ.

-Нека се прибираме. Въпреки, че исках да видя БТС за повече от няколко минути.

-Ще има и друг път Беки не се тревожи. Поне БТС не пострадаха.

Двете момичета закрачиха бавно към тахните домове.

Гледната точка на Натаниел

Дарк стигна отново ръба на стадиона, а аз седнах там. Имах усещането, че ще се случи още нещо. Затова стоях и чаках, а след няколко минути групата се качи отново, но този път много набързо съобщиха на хората да напуснат стадиона за тяхна безопасност. Тълпата беше възмутена, но скоро всички се изнесоха. Докато всеки човек излизаше спокойно от някой изход с крайчето на окото си видях двете момичета от онази пешеходна пътека. Не знам защо, но просто реших да ги последвам. Просто имах странното усещане, че нещо ще се случи покрай тях двете. Точно погледнах към Дарк, а той вече ме чакаше. Качих се на гърба му, а той замахна силно криле и бяхме точно до същата пешеходна пътека. Бързо слязох от Дарк, а той отново се качи на раменете ми. Стоях и чаках да светне зелената светлина, а тогава се появиха двете момичета. Говореха си нещо и май не ме отразиха и продължиха напред.

Неотрална гледна точка

Двете момичета подминаха Натаниел бавно и продължиха да вървят напред, но светофарът все още светеше червено. Натаниел забеляза това и рязко хвана и двете момичета за якетата им, а те се сопнаха, но точно това спаси животите им.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now