40

175 18 6
                                    

Гледната точка на Натаниел

Гарнд каньон. Ах от кога не бях стъпвал тук.
Направих поредния портал и се прибрах в института.

-Този беше последният.

-И това ако не е великият Натаниел Норт. Не очаквах да те видя в собствената ти постройка.

-А, Магнус каква приятна изненада.

-Защо си дошъл стари приятелю.

-Как защо, ако ти усетиш огромен поток от магия дали няма веднага да се отзовеш ? - попита ме Магнус.

-Да прав си все пак трябва да знам каква е причината.

-Именно. - каза той.

-Е щом ти си ме усетил то тогава и враговете ми са го направили.

-Каквк врагове Натаниел.

-Магнус не се биех само срещу луцифер помниш ли. Имам и друго на главата си.

-А да вярно трябва да намериш изгубената си сестра.

-Именно. - отговорих му.

-Аз знам как се казва. - каза изведнъж той.

-От къде знаеш? - попитах го.

-Още ли си изолиран от кръга.

-Всъшност не не съм отивал просто при тях, но явно ще трябва да намина.

-О да ще трябва. Имат нужда от теб, а за въпроса ти. В кръга има слух, че сестрата на "Великият Натаниел Норт" се казва Мелиса.

Мелиса ли? Възможно ли е. Не няма как да бъде.

-Мелиса коя ? - попитах го.

-Не знам знае се само, че се казва Мелиса.

-Натаниел. Какво ще го правиш този институт.

-Мислех да е като малък приют за ново дошлите в нашия свят, а по късно да го спецоализирам за една раса.

-Умно. - каза Магнус.

-А ти как си със връзките. - попитах го и го поканих да се качим горе.

-Много личен въпрос Нат. - каза той и се засмя.

-Но съм добре. Имам любов в живота си, а ти ? - попита ме той.

-Вече незнам Магнус и аз не знам какво да мисля. - казах му.

-И защо така Нат. Нали беше с някакво момиче какво стана с нея.

-С Мелиса ли ? Нищо не е станало. - отговорих  ѝ погледнах на долу.

Магнус ме зяпна все едно е видял дух докато измисляше името което му казах.

-Мислиш, че си ходил със сестра си  до сега.

-Не знам какво да мисля Магнус, но щете помоля на следващата среща да дойдеш с мен. Кръга сигурно са разбрали как изглежда тя.

-Добре Нат. Знаеш щом имаш нужда от мен винаги съм до теб. Както ти беше до мен. - отговори ми Магнус и се усмихна топло.

-Благодаря ти.

-Каза на следващото събиране нали ? - попита ме Магнус ?

-Дааа. - отговорих леко плахо аз.

-Ами днес има едно, но е само за висши участници. - каза ми той.

-Е Магнус днес си късметлия ще влезеш на горните нива.

-Добре Норт. Тогава да тръгваме. - каза Магнус и направи кръг във въздуха, а след това се появи портал. Двамата минахме през него и се озовахме пред огромна бяла врата. Положих ръка на нея, а тя се отвори бавно, а пред нас се откри до болка познатата ми гледка.

Огромната бяла маса и всички четери члена на кръга стоящи на нея всички столове бяха заети освен един, а именно моят. Между членовете на кръга.

-Може ли един стол за гостът ни ? - попитах всички, а традиционната ми дреха вече беше на мен, а тя се състоеше от велурена роба. Бях представител на избращите.

-Натаниел ти си жив. - казаха всички висши челнове на кръга, а след това станаха прави и се поклониха.

-Да разбира се.- отговорих им заемайки мястото си.

Пред мен се появи стол за Магнус, а аз го поканих да се присъедини към нас. Той направи крачка напред и се поклони, а след това зае посоченото му от мен място.

-Нат нека като завърнал се ти да дадеш началото на срещата.

-Добре тогава Алек.

-Нека всички присъстващи се изправят и поклонят пред силата на избирането нека всеки избере коя страна да представя днес. - казах с монотонен глас.

-Да започнем от теб Алек. - казах посочвайки го.

-Аз Александър Дрий ще представям расата на Демоните днес.

-Магнус ти си наред.

-Аз Магнус Бас ще представям расата на магьосниците днес.

И така всички се представиха. Бяхме всички висши и Магнус. Тоест аз представител на избиращите. Алек на демоните. Зи на Елфите. Кармен на Върколаците. Рафаел на ангелите. Зора на Вампирите. Магнус на магьосниците и останалите четирима от кръга.

-Нека срешата официално да започне. - казах аз и всички знаехме местата си...

Кратка глава нали ? Съжалявам за което, но просто празници и знаете как е. Скоро ще опитам друга. Обичам ви, че все още четете това "нещо".

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияDonde viven las historias. Descúbrelo ahora