50

133 15 0
                                    

Погледнахме на долу и видяхмд всички да стоят в института на сестра ми събрани и говореха нещо. Без дори да поглеждам Дарк знаех какво ще прави. Веднага се вля в тялото ми, а аз скочих надолу. 

Паднахме доста дълго, но беше нормално все пак бяхме по-високо и от рая. В момента мислех само как ще се разбием и ще развалим всичко, но тогава Дарк изпъна чифт криле и успя да ни тласне малко в страни. Беше точно на време защото се разбихме извън института. Беше зима и имаше адски много сняг. Изправихме се и изтупах малкото сняг по дрехите ми. Огледах се и видях само хора със оръжия които ме гледаха сериозно.

-Какво топло посрещане. - казах тихичко под носа си.

-Този глас. Направете път. - каза познат за мен глас.

-Мелиса ? - попитах аз дори без да се обръщам в нейна посока.

-Натаниел това ти ли си ? - попита ме тя. Без да се замислям се обърнах и я погледнах.

-Батко ти си жив. - каза тя.

-Разбира се дребчо толкова ли бързо ме отписа ? - попитах я и се засмях.

-Скъпа какво става тук ? - попита я някой.

-Нищо мило. - отговори тя, а след малко. Видях как Кристофър протяга ръка и хваща сестра ми за кръста.

Дарк не можа да понесе гледката. Секунда след това изкочи от тялото ми и му се нахвърли. Не можах да реагирам, но знаех, че всичко ще е наред. Сестра ми спря времето и дойде до мен и ме прегърна.

-Батко. Липсваше ми. - каза тя.

-И ти на мен дечко и ти на мен. - отговорих ѝ след като обвих ръце около нея.

-А какво става между теб и Крис ? - попитах я.

-Ами аз и Крис сме заедно. Той ми помогна да  се справя с това.

-Явно има доста нови промени. - казах и се усмихнах.

-Да. Нека влезем и да ти разкажа всичко.

-Добре. - казах ѝ и прибрах Дарк в себе си.

Сестра ми освободи времето и след секунда всички бяха зяпнали мен и нея. Тя се отдели от мен и отиде при Крис.

-Натаниел ти копеле мръсно. Жив си. - каза той и веднага ме прегърна.

-Задник такъв. Знаех си, че няма скоро да се отърва от теб.

-Няма няма. - каза той.

-Но хайде не стой на вън влезте. - каза ми той.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияOnde histórias criam vida. Descubra agora