5

728 46 1
                                    

Той просто се доближи към мен и ме целуна. Първоначално се стреснах, но след секунда се овладях и му отвърнах. Той явно се изненада на това мое действие. Отделихме се задъхани един от друг.
-Съжалявам. - каза Натаниел.
-За какво ? - попитах го.
-Не ти ли е проблем непознати да те целуват? - очуди се той.
-Е така казано да, но ти не си непознат. - погледнах към обувките си и се засрамих леко.
Натаниел се обърна с гръб към мен и призова едно много сладко кученце, то се засили и скочи в разцепената боксова круша. Тя се сля и изчезна.
-Къде отиде ? - попитах.
-На мястото си и нека те помоля да не разказваш на никой за тази вечер.
Обърках се защо не иска да разказвам за тази вечер.

Той излезе от бойната зала. Затичах се след него, излязох и аз, но него го нямаше.
Стоях от вън няколко минути, но разбрах че няма да се върне. Запътих се към стаята си. Вървях по женското крило когато видях, че стаята на Али е празна, а вече беше полунощ. Тя никога не излиза толкова късно.
Отидох в моята стая и взех един лист и нож, върнах се в стаята на Али и поставих листа на земята, след това направих малък разрес на лявата си ръка (в областа на вените).
Направих локвичка от кръв в средата на листа, след това сложих ръката си така че всеки един мой пръст да е на равно разтояние един от друг около кръга. Издърпах пръстите си напред като след тях оставаха кървави следи по листа. Седнах на земята и се фокосирах върху всичко напомнящо ми за Али.
-àrahu ínoū fùnds ! - гласът ми заговори сам.
Изчаках няколко минути, но не стана нищо.
-Крис! - извиках се с телепатията ми.
-К-к-какво ? - чух сънения му глас в главата ми.
-Али я няма !
-Направих кървавото заклнинанке и пак не я открих.
-Направила си какво ? - попита Крис.
-Идвам веднага стой така.
-Добре, но побързай Крис.
-След секунда Крис се появи с пижамата си, беше облечен в голям пингвински пухкав костюм.
-Е храбри пингвине какво ще правим ?
-Наречеш ли ме още веднъж така... - ядоса се той.
Крис застана над леглото на Али и направи същия кръвен печат (за него кръвта не беше проблем нали е вампир), след това направи още няколко, един на вратата, един в банята, един на земята до мен и още един на огледалото ѝ. Стаята й беше идентична с моята дори по обзавеждане. Петте печата бяха разположени така, че образуваха звезда.
-ìnsúmnīum dē sèrçhú ! - извика Крис.
Печатите заблестяха в бяло и изчезнаха, но друго не последва.
-Защо не става ? - попита Крис.
След секунда вратата на стаята се отвори с гръм и трясък, а вътре влетя Натаниел.

Гледната точка на Натаниел:

Чух как се правеха кървави заклинания за намиране.
Последвах енергията и пристигнах при извършителите. Това бяха Мелиса и някакво момче.

-Какво е станало тук и защо подяволите използвате тези ритуали ?
-Моята приятелка е изчезнала и се опитваме да я намерим. - каза Мелиса, а в гласа и се четеше ясно, че е притеснена.
-Добре, по спокойно сега. - отвърнах.
Седнах на земята и затворих очи, чух вик.
-Приятелката ви Али ли се казва ? - попитах ги аз.
-Да ! - отговориха в един глас.
-Спокойно тя е добре.
Отворих портал към същото измерение, в която беше тя.
-Благодаря ти, аз съм Алисън а ти ? - попита ме тя.
-Натаниел Норт, но тук май ме знаете като новия ученик.

Гледната точка на Мелиса:

Натаниел върна Али без никакви усилия, но как разбра къде е тя.
Това момче е много силно.
-Хей, Али какво правеше там? - попитах я аз леко притеснена.
-Тренирах, но се заклещих както винаги. - каза спокойно Али.
Крис я прегърна, а аз ги прегърнах и двамата.
-Али поне извикай някой да е с теб. - нацупих и се аз.
-Сяжалявам ще знам вече. - каза глупаво тя.
-Аз ще лягам. - казах им.
-Добре Мел, аз ще спя при Али, за да не мисли да се заклещва пак. - каза Крис.
-Лека.
-Лека Мел. - отвърнаха ми двамата в един глас.
Излязох от стаята на Али и се запътих към мъжката част (исках да намеря Натаниел). Вървях няколко минути и стигнах до стаята на Крис. На вратата имаше табелка, която гласеше 243 - Кристофър. А на вратата до него пишеше 242 - Натаниел. Идеално намерих го. Почуках на вратата и Нат ми отвори.
-Натаниел, аз исках да ти ка-ж... - той ме дръпна с стаята си и видях нещо изумително. В стаята му имаше две легла от двете страни на прозореца,а до него имаше врата, която най вероятно водеше към банята. Срещу лявото легло имаше диван, а пред него голяма плазма.

-Кажи сега какво има? - каза Натаниел и тръшна вратата след себе си...

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now