14

426 35 0
                                    

И тогава битката започна.
Арената се раздели на две части с бариера, която ще падне след 10 минути до тогава ние с Дан трябва да си намерим места за криене, а драконите ни да намерят тактически места, за да победат противниците ни.
Идеята на битката е : Търси, Намери, Хвани, Убий. Първа фаза е да ни търсят. В нея не участват драконите.
Втора фаза е намери тя е пряко свързана с трета фаза, а по точно хвани. Щом те намерят трябва да те хванат. В трета фаза вече се използват драконите, четвърта фаза е убий. Щом ни открият и хванат трябва да ни убият. Смърта ни се допира до точката да ни пронижат, докато сме далеч от драконите ни.

-Нат, на нашето място. - каза ми Дан.
-Добре. - казах му и се затичахме към водопада.
Бяхме на полянка заобиколени от дървета и в едната страна имаше голям водопад, а срещу него огромна пещера.
-Дарк. - извиках и Дарк се появи и аз се метнах на гърба му.
-Суй. - извика Дан и той също скочи на гърба му.
-Влизаме. - каза Дан и влязохме през водопада.
Барирата падна и Дарк и Суй изчезнаха, а ние с Дан паднахме в пещерата зад водопада и се претърколихме. Изправихме се и се засилихме да се скрием зад големите колони.

-Сега чакаме. - казах аз.
-Добре. - добави Дан.

Мина околу половин час и тогава чухме гласове.

-Хей, хора елате мисля, че открих нещо. -каза Мел.
-Мел, това е пещера. - каза Алисън.
-Може да са вътре. - каза Мел.
-Добре Мел и Мегън да проверят там, а ние с Али ще проверим зад водопада. -каза Крис.

Всичко утихна не се чуваше глъчка нито звук, но след секунда чухме как водата от водопада се свива и влизат двама човека.
-Алисън, надушваш ли ги ? - попита Крис.
-Усещам нещо, но незнам дали са те. - каза Алисън.
-Къде? - попита Крис.
-Зад колоните.
Дан ме погледна и приготви юмрука си щеше да ни телепортира.
-Изчакай да ни видят. - казах му с телепатия.
Алисън и Кристофър погледнаха зад колоните и но видяха. Тогава Дан ни телепортира над водопада. Вече бяхме във трета фаза "Хвани".

-Суй. - извика Дан.
-Дарк. - изивках аз.
Двамата се качихме на драконите си и започнахме да лети във въздуха.

Чухме как Кристофър и Алисън викат драконите си-Зи и Горос.
След секунди вече бяха попетите ни.

-Защо бягате страх ли ви е ? - попита ни Горос.
-Леден вятър, Суй. - извика Дан.
Суй се обърна с Дан на гърба си и разпери криле след това замахна и се разхвъркаха ледени късове към тях.
-Не, толкова бързо. - каза Зи кати пусна силен насрещен вятър и ни забави.
Горос и Зи избегнаха атаката на Суй.
-Дарк, субнова. - извиках.
Дарк се обърна към гонещите ни дракони и ездачите им и започна да огормя голяма лилаво черна топка от тъмна материя след това я изтреля и повали Горос и Зи.

-Чао. - казахме им и продължихме да летим напред.
-Браво Нат. - поздрави ме Дан.
Докато летяхме навлязохме в някаква мъгла.
-Дан, втвърди я. - извиках му.
Дан и Суй втвърдиха мъглата и тя започна да пада като дъжд, но тогава капките се обърнаха на обратно и повалиха Дан.
-Един от двамата падна. - каза Мел и се показа зад облака.
Създаде водна топка и я задържа над нея. От другия ми край се показа Мегън яздеща Магнус и направи огнена топка. Двете хвърлиха кълбата си, а аз се телепортирах зад Мегън. Качих се на гърба на Магнус и избутах Мег, а Дарк захапа Магнус той се оттърси от захапката и полетя надолу за да хване Мег, пое я с тялото си и се разби в земята. Паднах върху гърба на Дарк и тръгнахме да летим нагоре.

-Е, Мел, сладурче останахме аз и ти. - казах ѝ като се засмях.
-Не ме наричай така. - каза тя и се нацупи.
-Муриел, водна буря. - извика Мелиса.
-Дарк, спри я. - с Дарк се телепортирахме зад Муриел и Мелиса и Дарк се уви околу тялото на Муриел като започнаха да падат и двамата.
Хванах Мел за ръката и ние започнахме да падаме. Показах крилата си и излетяхме. Бях взел Мел в ръцете си като булка. Летяхме няколко минути в мълчание.
Стигнахме до водопада и я положих на красивата полянка.

-Е, Мел, май загуби. - казах ѝ и се усмихнах. Наведох се над нея и доближих устните си до нейните тукмо да я целуна, когато усетих студена болка в корема си. Погледнах надолу и видях нож забит в корема ми.
-Е, Нат, май ти загуби. - каза Мел
-Не, Мел, аз печеля. - отговорих ѝ.
И я целунах.
-Мелиса. - започнах аз, но арената изчезна и се озовахме отново в стаята с всички.
Раната която Мел ми направи я нямаше, а Мел, Крис, Алисън и Мегън стояха до деаконите си и ги галеха.

-Браво победихте ни. - каза Дан.
-Вече сте напълно свързани с драконите си. Добавих аз.
Рин отиде пру тях и ги прегърна.
-Не искам да ви развалям женското парти, но трябва да се прибираме. - каза Дан.
-Прав е. - съгласих се.
-Е тръгвайте тогава. - каза Сидни и отвори портите на легендариума.
Всички се качихме на драконите си и започнахме да язидм към академия Уест.

Авторска бележка
Благодаря ви много че чете и съжалявам за грешките си.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now