-Амии азз искам да се погрижиш за мен та-те-нце. - каза Лилит и ме погледна със своите очи.
-Добре котенце имаш го. - казах ѝ и я поех като булка в ръцете си, а след това се качихме в стаята.
Тя легна на леглото и ми направи знак с пръсти да се приближа. Застанах над нея, а тя бавно изпъна ръцете си нагоре и ме гушна през врата. Отпуснах се над нея и слях устните ни в едно. Тя бързо се притисна към мен и задълбочи целувката ни. След като се отделихме един от друг. Тя започна да се съблича. Докато разбера вече стоеше с красивото си голо тяло пред мен.
-Какво да правя Татенце. - попита ме тя.
-Просто се наслади, а аз ще свърша останалото.
Тя просто кимна и се отпусна. Застанах върху нея и положих устните си върху връта ѝ и леко засмуках. След още няколко повтаряния на действието тя започна да хваща и пуска чаршафа, а съвсем леки стонове започнаха да излизат от устата ѝ. Веднага сложих ръка върху устата ѝ, а тя засмука палеца ми. Спуснаха другата си ръка по тялото ѝ надолу докато не стигнах крехкото ѝ място. Леко я докоснах, а тя цялата потрепна. Леко вкарах едно от пръстчета та си и тя веднага изохка от удоволствие, но тогава чух тропане по вратата. Вкарах пръстчето бързо и го извадих.
-Обличай се. - казах ѝ, а след това слязох долу за да видя кой е.
Отворих вратата, а пред мен стоеше Сейдж.
-Хей Сейдж какво има ? - попитах го.
-Натаниел отстъпваш ли? Отново ? - попита ме той.
-Да. - хората ще се оправят и без мен.
-Всъщност не дойдох да те питам това. Разбрах че една от дъщерите на първия демон на Луцифер е изчезнала.
-Как се казва момичето. - попитах Сейдж.
-Лилит. - отговори ми той.
-Ако чуеш нещо кажи ми. Всички демони се опитват да я намерят и да я убият. - каза Сейдж. Точно тогава Лилит дойде до врата и ме прегърна.
-Какво става тук та-т... - започна тя, но бързо сложих ръка на устата ѝ запушвайки я, но беше безмислено тя бе облечена в котешкия костюм. Сейдж я видя, а очите му се разшириха.
-Влез. - казах му, а той влезе и седна на дивана.
-Доста си бърз Натаниел.
-Не го приемай така Сейдж. Лилит ще се грижи за къщата ми и мен, а аз за нея. - казах му, а той просто кимна с глава.
ESTÁS LEYENDO
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasíaСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...