Главата се разказва от гледната точка на Мелиса.
Всички стояхме и чакахме свързването на Рин и Яо да приключи, чакахме отговор. Дали ще са добре или дали и двамата ще загинат. Тогава светлината излизаща от стаята пред нас спря и невидимата бариера падна. Всичко беше приключило. Дан изтича напред и всички го последвахме - всички освен Нат. Щом стигнахме до двете тела ахнахме, зад тях имаше още 4 дракона и мисля че бяха легендарни.
-Да, Мел, легендарни са. - каза Натаниел зад мен сякаш е прочел мислите ми.
-Натаниел какво правиш тук ? - попита един от драконите.
-Не те интересува това, Горос. - отговори му той.
-Мълчи дете, мога да те убия само с един замах. - извика се драконът Горос.
-Опитай се ще е интересно. - каза му Нат и се усмихна.
-И двамата престанете веднага. - чу се женски глас. Горос и останалите три дракона се обърнаха назад и направиха път на момичето да мине.-Сидни какво правиш тук ? - попита Натаниел.
-Както виждаш ви разтървавам деца такива. - каза момичето и се усмихна (тя беше по ниска от мен имаше кафява коса и същия цвят очи като косата ѝ).
-Шегувам се ! - все пак съм пазителка, нормално е да се появя при първото успешно свързване, а и още повече щом е на Яо.
-Успешно ли каза ? - попитах момичето срещу мен.
-Да, успешно са свързани приятелят ви и Яо вече са едно, и ако един от тях бъде убит другия може да го съживи, а докато момчето язди Яо са безсмъртни.
-А кога ще се събудят ? - попита Нат.
-Будни сме. - каза Рин, а до него стоеше Яо в цялата си красота. Четерите дракона зад Рин и Яо бяха невероятно красиви и могъщи.
-Сидни, това няма да е последното свързване. - каза Натаниел.
-Добре, ще подготвя залата дано този път намерим връзките на драконите. - каза пазителката.
-Мхм. - съгласи се Дан.
Сидни замахна с ръка и стаята пред нас се преобрази, и пред нас се появиха четири маси(всяка една с даден елемент върху нея).
-Мел, Крис, Мег и Али слушайте ме внимателно. - каза Натаниел.Гледната точка на Натаниел
-Слушайте ме внимателно, насочете се към четирите масачки или по-точно към тази която ви влече най-много.
-Магнус е огнения дракон, огнената топка е негов символ.
-Муриел е воден дракон, водната топка е нейния символ.
-Горос дракон на мира, катаната е неговия елемент символизиращ мир.
-Зи е дракона на въздуха, а елементът му е перо.
А Яо която Рин претежява е дракон на светлината. - казах им аз.
Те се доближиха бавно към четерите маси и застанаха около от тях. Както и подозирах Мегън вендага отиде до масата с огнената топка.
-Какво да правя сега ? - попита ме Мегън.
-Стой и чакай другите. - отговори и Сидни.
Алисън, се зачуди малко но се приближи към перото.
Кристофър отиде до масата с катаната и Горос се засмя (пред всяка масичка седеше съответния дракон).
Мелиса тръгна към водната топка и се спря пред масичката.-Добре, сега ме слушайте всеки от вас да поеме елемента в ръцете си.
Мел се просегна и водата се озова в ръцете ѝ същото се случи и с Мегън, но с огнената топка.
Но при Алисън и Кристофър нещата бяха малко по различни защото те са алфи на вида си.
Алисън пое перото в ръцете си и то изчезна, а след миг се появиха чифт прекрасни бели крила на гърба ѝ.-Спокойно Али, това е нормално за алфа върколак, но крилата ти не са завинаги можеш да ги използваш само когато Зи е покрай теб и не забравяй че с нея споделяте енергията си. - казах на Алисън.
-Добре. - отговори тя и в гласа и си личеше страха й.
-Спокойно Алисън всичко ще е наред. - каза Зи и крилата на Али изчезнаха.
-Благодаря. - каза Али и я прегърна.Кристофър не се поколеба повече и взе катаната си в ръце. От дръжката и се измъкнаха няколко остри шипа и се забиха в ръката му( започнаха да източват от кръвта му и острието на меча му се зареди с кръвта му).
-Това е вкусно. - каза Горос и се облиза.
-Радвам се че ти харесва. - каза Крис и скочи до дракона започвайки да го гали.
-С теб ще се разбираме. - добави Горос и се завъртя в кръг.-Сега вече се свързахте с енергияра на дракона ви, но за да е пълно свързване трябва да победите двамата най-силни дракона а те са Суй и Дарк. - Каза Сидни и се усмихна посочвайки мен и Дан.
-Суй. - извика Дан
-Дарк. - последвах примера на Дан и повиках дракона си.
Суй и Дарк се появиха и застанаха съответно над мен и Дан.-Ако сте готови може да започваме. - казах им аз и се засмях.
-Съгласен съм. - добави Дан.
-Готови сме. - казаха и четеримата в един глас.
-И ние също. - добавиха драконите им.
Сидни замахна с ръка и стаята в кояти бяхме се превърна в гоялмо бойно поле. От едната страна се появиха две места за мен и Дан, а от другата още четири за Алисън,Кристофър,Мелиса и Мегън.
Всички застанахме по местата си.
YOU ARE READING
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasyСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...