Главата отново има малко по-нормални неща както казах можете да ги прескочите.
-Избери си пижама. Излизам от стаята имаш 5 минути да си се облякла като дойда.
Излязох от стаята за да я оставя да се преоблече. Защо толкова лесно успя да ме провокира да действам така, но всъщност ми хареса. Тя има невероятно тяло. Минаха петте минути и влязох в стаята видях Лилит да стои полу облечена беше си сложила една моя блуза и бельото си.
-Това ли си избра ? - попитах я.
-Мхм. - каза палаво тя и ме погледна с красивите си очи.
-Добре тогава лягай да спиш. - казах ѝ а след това легнах на леглото си, а то се оправи само и се приготви за сън. Това се случи и с леглото на Лилит. Без други премеждия просто се онсеох в сън, но не беше за дълго.
-Та-те-нце. - каза Лилит гледайки ме с големите си красиви лилави очи.
-Какво има Лилит ? - попитах я.
-Не мога да заспя. Сънувам онзи демон от днес. - каза тя.
-Ела при Тати. - казах ѝ и повдигнах завивката, а тя бързо се сгуши под нея. Тялото ѝ се допря до моето и усетих, че беше ледена.
-Лилит защо не каза, че ти е студено. - казах ѝ. Тя само поклати глава отрицателно.
-Та-те-нце ти направи много за мен вече. Съжалявам, че те събудих.
-Няма защо Лилит, но не може да останеш сигурно имаш семейство те трябва да се тревожат за теб. - щом казах това чух хлипане. Тя да не плачеше ? Заслушах се още малко и да тя плачеше.
-Хей Лилит защо плачеш ? - попитах я, а тя се обърна към мен с подпухналите си устни и тихичко каза.
-Няма семейство и няма къде да отида.
Ох такъв съм глупак понякога. Погледнах я в красивите очи и бързо я целунах по устните. Тя сложи сплете ръцете си в косата ми. И задълбочи целувката ни. След няколко минути се отделихме един от друг.
-Лилит ще останеш при мен. - казах ѝ.
-Не-е не искам да преча. - каза тя.
-Лилит спокойно всичко ще е наред стига да си послушно момиче. - казах ѝ, а след това ѝ намкгнах. Тя просто сгуши глава в гърдите ми и се отпусна. Вдигнах завивката до раменете ѝ, а след това се отпуснах и заспахме.
YOU ARE READING
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasyСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...