33

252 19 0
                                    

Гледната точка на Нат.

Усетих адски силен прилив на сила. Всякаш някой ми я задържаше и не можех да я ползвам. Изправих се веднага и видях всичко, костюма все още беше на мен и знаех, че вече съм спасен. Положих ръка на стената до мен и тя изчезна за секунда. Вече бях навън от противната си килия.
Огледах се и нямаше никого. Освен две фигури приближаващи към мен, но кои бяха те. Заех бойна позиция и започнах да чакам за да видя лицата им. Чуваше се как бавно приближават.

-Хей Нат ти си добре. - каза явно момчето.

-А ти кой си ? - попитах тъй като още липсваха сетивата ми ще трябва да си ги взема по старомодния начин.

-Не помниш ли ? - зададе глупав въпрос и се доближи още повече към мен.

-Рин! Но какво правиш тук?

-Дойдох да те спася и като гледам май съм помогнал.

-А това кой е Рин?

-Нали помниш историята за нашите ?

Кимнах в отговор.

-Е Беше лъжа майка ми и баща ми бяха изчезнали, а това е моята майка. - отговори приятелят ми с огромна усмивка на лицето.

Много се радвам, че намери майка си, но ще трябва да ги изведа от тук.

-Трябва да се махате.

-Ами ти момче. - попитаме майката на Рин.

-Извинете гозпожо ....

-Рейн. - отговори жената.

-Извинете гозпожо Рейн, но искам да видя така наречените си слуги и да видя колко са добри и какво искат от мен.

-Ти-ти-ти-ти си господарят на великите демони.

-Даа...

-Нат знаеш ли, че преди време демоните не бяха такива, Дерк, Генус и Хос бяха различни преди Луцифер да напусне и всичко да се обърне с главата на долу.

-Зная спомних си след като бях в клетката припомних си как са ми помагали всичко, но това не променя отношението ми към тях тримата.

-Двамата. - поправи ме Рин.

-Убили сте 1.

-Мхм. - отговори Рин.

-Добре знаете на къде е пътя отивайте аз ще остана за да довърша работата си тук.

-Натаниел никога повече няма да те оставя. - каза Рин.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now