62

162 7 6
                                    

-Изненадваш ме Матеус. - каза Мел.

Матеус я погледна и се усмихна глуповато, а останалата част от войската гледаха към мен и сестра ми доста оплашени.

-Както и да е Нат защо си тук ? - попита ме сестра ми, а Лилит се гушна в мен.

-Местим се всички и искаме да дойдеш. - казах ѝ.

-Добре дай ни 1 час да съберем всичко и идваме. През това време може да се разгледаш из областта за промени и други неща. - каза Сестра ми и взе Лилит с нея.

-Натаниел може ли за минутка. - чух гласа на Матеус.

-Кажи Матеус беше нали ? - момчето кимна пред мен.

-Ела с мен докато обикалям. - казах му, а той отново кимна.

Вървяхме около 10-15 минути и реших да задам въпроса си директно. Без да увъртам.

-Е Матеус Луцифер доста добре те информирал за мен и сестра ми. - казах му и се засмях.

-Ч-ч-ч-чакай какво, но как ? - притесни се момчето пред мен.

-Все пак самият ти го каза Ние сме фамилия Норт. Въпреки, че нещата не са 100% както ти ги каза, но горе долу са така, а само Луцифер знае всяка подробност, а аз се чудех защо всички други иснтитути падат, а ти си бил картица. - казах му и се усмихнах.

-Не Натаниел точно за това те извиках не съм къртицата аз, да Луцифер ми каза тези неща, но му казах да не разчита на мен и си тръгнах просто не исках да ви предавам. - погледнах го в очите и видях искреност.

-А аз защо не съм информирана за това ? - попита сестра ми която ходеше невидима през цялото време с нас. Матеус се стресна и подскочи.

-Не е знаел как да ти го каже. - отговорих бързо аз и ударих Матеус леко по рамото.

-А какво друго ти каза за нас Матеус. - попитах го сериозно.

-Каза, че възнамерявате да оправлявате света и всички да ви се кланят, но не виждах как това ще стане след като сестра ти обучаваше хора в иснтитута, а за теб никой не беше сигурен, че съществуваш. Мисля, че Луцифер е казал каквото всеки иска да чуе, но малко хора са му отказали.

-Тази напаст е говорила с вас чрез сън или гул.

-Какво е гул. - попита Матеус.

-Гул е вид бръмбър който може да бъде призован на всякъде дори в клетката на Луцифер. Тяхната сила  се определя  от призователя какво той иска и с какво намерение го призова, но магията  не умна затова когато Луцифер го призове той призовава гул-а като архангел, а не като Луцифер. - каза Мел.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now