47

164 18 0
                                    

Бях някъде далеч от всичко, но изведнъж получих съобщение от сестра си, а там пишеше, че Рин и другите са се върнали и успешно са убили демона. Изпратих ѝ обратно съобщение на което пишеше следното.

"Скъпа ми сестро радвам се относно успешната мисия. Моля избери какви хора ще обучаваш в института и говори със съвета аз имам малко стресираща работа за вършене, но след като я направя се надявам отново да бъдем рамо до рамо като едно семейство."

Щом бях сигурен, че сестра ми е получила съобщението просто се сгромолясах на земята на току-що телепортиралият се институт.

-Какво става Нат ? - попитаме Дарк изведнъж.

-Нищо приятел просто съм пред огромна дилема. - отговорих му.

-И каква е тя ? - отново получих въпрос от страната на Дарк.

-Отностно дупката.

-Имаш план нека го чуя. - усмихна се Дарк.

-Ако направим врата, а не да поправяме стената и създадем ключ за вратата. Как ти се струва тази идея ? - попитах го.

-Идеята е интересна и добра, но какъв е смисълът да се създава врата с ключ. - Попита ме Дарк.

-Не можем да поправим стената освен ако не се съберем ние двамата със бог и Луцифер. Нали знаеш ?

-Да това ми е ясно Натаниел, но няма ли да е по добре да сме само ние тримата и да поправим стената частично, а не да се възстановяват по милиарди титани за ден ? - попитаме умният Дарк.

-Прав си поне това ще мога да направя в моят безполезен живот. - отговорих му.

-Не е толкова безполезен.

-Добре нека вземем бог и да се насочим към местоположението на Червената стая.

-Доста от давна не си използвал истинското име на стаята. - заяви Дарк.

-Да. - отговорих просто и ясно.

-Аз Дарк като първият демон с цялата си сила те призовавам, теб баща на всички добри и не толкова добри създания. Появи се. - каза Дарк и плясна с ръце, а в следващия момент падна светкавица, а след това заваля лек дъждец и след секунда бог се появи пред мен и Дарк.

-По каква причина ме викаш Натаниел Норт? - директно ме попита бог.

-Имали нужда да ти казвам? Мисля, че знаеш за дупката в червената стая ? - попитах го.

-Да и съм наясно, че съм тук вероятно за да я запушим, но не виждам рожбата си. - каза бог и се усмихна.

-Луцифер. Съжалявам, но дори да се срива света той няма да напусне клетката си. - отговорих му аз.

-Добре Натаниел Норт. Ти си знаеш. Вярвам ти. - каза великият и ни телепортира веднага пред стаята.

Там имаше огромна дупка, а от нея постоянно излизаха някакви демони титани и други доста забравени вече от всички видове.

Вдигнах ръка във въздуха, а около разбитата стена се появи нещо като схема и застана върху дупката, но това ме изтощи доста и паднах на колене.

-Натаниел ако направиш това то ти ще. - започна бог, но го прекъснах.

-Знам последствията от запечатването на Червената стая. - отговорих и му дадох знак да замълчи. Бог просто ме послуша и го направи, а след това дойде до мен и положи ръка на рамото ми, а върху схемата се появиха хиляди малки парчета от стената на стаята и се наслагаха на местата си. Подредиха се като пъзел.

Едва издържах, но присъствието на бог ми даваше доста сила, но това беше нож с две остриета той дваше сила на мен и на чудовищата...

500 думи+ съжалявам, че нямаше глава толкова дълго време, но няма смисъл да ви занимавам с моите проблеми. Радвам се, че има интерес относно книгата благодаря ви, че четете и гласувате.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now