29

236 16 3
                                    

-Натаниел защо ти се биеше с онези демони там и по точно какви бяха те. - попитаме директора.

-Излязох да се поразходя и видях лагера на враговете ни шпионирах ги и после нападнаха един от войниците им. И успях да го убия, а на излизане от гората ме чакаха половината им войска, но както видяхте се справих с тях. - отговорих му

-И защо си направил всичко това без да ни информираш ? - попита директорът.

Видигнах рамене и го подминах продължих да си вървя по пътя докато не стигнах стаята си. Влязох в нея и легнах на леглото и започнах да мисля. Защо Крис беше с тях, но не след дълго някой ме изкара от мислите ми като почука на вратата. Станах от леглото и с бавно и тихи стъпки отворих вратата, а зад нея стоеше Итън.

-Крис трябва да поговорим. - каза той

-Добре влизай. - отговорих му аз.

-Не Крис тук дори стените имат уши искам да ме последваш моля. - отвърна ми.

-Добре Итън. - съгласих си и излязохме от стаята, тогава той отвори някакъв портал и двамата пристъпихме в него, а от другия край ме чакаше шокираща гледка.
Имаше един огромен бял замък с четери високи кули на всяка от която имаше едно знаме, а на знамето беше вълчи глава. Огледах се и не видях нищо друго освен замъка, а на главата на Итън се бе появила корона.

-Много добре ти стои. - казах му и се засмях.

-А кое какво ? - попита той и сложи ръка на главата си.

-Офф отново ли забравих, че винаги се появява. - каза Крис и я махна от главата си като просто я свали и тя изчезна.

-Защо ме доведе тук. - попитах го аз.

-Натаниел доведох те за да ти кажа, че аз съм с трите велики демона. - отговори ми той. Не очаквах нещо по различно от това.

-Но не е само това. - каза Итън ѝ продължи да говори.

-Добре разбрах. - казах на Итън след като приключи разговора си. Той отвори отново портала и аз минах през него и отново бях пред стаята си, но този път бях сам Итън не ме последва.

Излязох от стаята си и се насочих към стаята за забавление.

Отворих вратата и видях всички да стоят там.
Мегън,Дан,Мелиса, Алисън,Рин и Крис.

-Крис ли ? - извиках на глас, а всички се обърнаха към мен.

-Да Натаниел тук съм. - каза Крис и се приближи до мен.

Не изчаках и секунда повече тъкмо щях да го атакувам но беше късно Дарк вече се бе увил около него и го стисткаше.

-Не го убивай. - казах на Дарк.

Ударих юмрук в пода и цялата стая се преобрази.

Намирахме се в стая на която всички стени бяха бели, а само пода беше от мрамор, а тавана беше буквално небето, а по средата на стаята имаше голяма черна мраморна плоча. Дарк положи Крис на тази плоча и го окова с жълти вериги.

-Какво ще ми правиш ? - попита ме той.

-Нещо по лошо от смъртта Крис. - казах му, а той все още ме гледаше така със страх в очите.

Всички други стояха до бившата врата, но нея я нямаше. Стояха и не мърдаха.

-Със силата ми дадена от Бога и тази от дявола аз те придизвиквам да разкриеш името си демоне. - говорех в с монотонен и равен глас. Крис започна да се гърчи на мраморната плоча.

-Това няма да проработи. - каза Крис

-Нека божията сила да те кара да казваш истината и нека сествуването на Дявола те кара да се страхуваш. Кажи своето име демоне. - казах и положих кръст на гърдите на Крис. Тялото на Крис се вдигна във въздуха, а веригите се опънаха до краен предел.

-Аз съм Даркен. - отговори изведнъж и тялото падна на плочата отново. Отидох до него и положих ръка върху веригите, а те се скъсиха и станаха златно сребристи. Щракнах с пръст и костюмът ми от преди малко се появи отново на мен, но този път нямах меч, а голям жезъл.

-Нека божията сила да те насочи към правилния път демоне нека дявола те посрещне от дълбините на ада нека той те приеме отново в своя дом и повече няма да бъдеш прокудения. ПОВЕЧЕ НИКОЙ НЯМА ДА МОЖЕ ДА ТЕ ИЗПОЛЗВА КАТО УРЪЖИЕ ВЪРНИ СЕ ОТ КЪДЕТО СИ ИЗЛЯЗЪЛ ДЕМОНЕ. - казах всичко, а последната част буквално я извиках. Демона от тялото на Крис излезе от Крис и се вдигна горе във въздуха.

-Върни се обратно в адските дълбини. - казах, а демонът се просмука през пода и изчезна.

-Какво беше това ? - попитаха всички и се загледаха в Крис.

-Когато ме видяхте да убивам демонската армия е преди това се бих с Крис и го убих, но както видяхте сега е тук и беше обладан от демон затова му направих екзорсизъм и прогоних демона.

-Какво ще стане с Крис. - попита ме Рин.

-Не зная. - отговорих му аз...

Следва продължение...

Хмм дали Крис ще оцелее или вече е загубен ? *обичам да си играя с тези герои*.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now