67

46 6 0
                                    

-Съжалявам. - каза тихо Ая и погледна на долу.

-Вие двете не искате ли малко сестринско време? - попитах ги аз.

-Искаш да се отървеш от мен ли Нат много бързо. - каза Талия и се усмихна все още с отпусната глава на сърцето ми.

-Талия ах Талия ако питаш мен не бих те оставил никъде да ходиш не искам да те загубя отново. - казах ѝ аз и я целунах по главата, а от нейна страна се чу нещо като мъркащ звук.

-Талия нека отидем някъде наистина от давна не съм те виждала. - каза Ая и направи кучешка муцунка.

-Ая спри с това лице. - отсече Талия, но Ая продължаваше и продължаваше.

-Оооф Аяяя като малко дете си добрее къде ще ходим? - съгласи се Талия и я погледна.

-Това го остави на мен. - каза малката, а след това се появи до Талия хвана я за ръката и отвори портал и веднага след това скочи в него дърпайки Талия, но аз все още я държах за ръката леко я отпуснах и тя бавно се изхлузи от захвата ми, а секунда преди да се отделим окончателно погледите ни се срещнаха и в очите и видях щастие затова се усмихнах и я пуснах.

Гледната точка на Ая

Взех сестра си и отворих портал към едно от любимите ми места, а именно вечно зелена иглолистна гора бяхме заградени от дървета, а пред нас имаше малко склонче, а в подножието му езерце, а в езерцето имаше много рибки. Имаше паднало дърво което беше като дънерче оставих сестра ми да седне там, а аз отидох до езерцето и вдигнах двете си шепи, а след това ги разтворих, а върху езерото се появиха хиляди плодчета и се изсипха в него, а рибките започнаха да ги ядът.

-Това беше сладко. - каза Талия, а аз се обърнах и се усмихнах мило, но изведнъж се подхлъзнах и щях да падна, но тогава Талия се оказа зад мен и ме хвана. Уха това беше бързо.

-Внамвай малката ще се удариш. - каза сестра ми и ме погледна в очите, а аз извъртях поглед веднага защото ме беше срам, но Талия не ми позволи веднага ми хвана брадичката изправи ме и вече я гледах в очите бавно доближи устните си до ухото ми отпусна захвата от братичката ми издиша съсвесм тихо, а мен ме побиха тръпки.

-Не бягай от мен дре-бо-съ-че. - прошепна Талия в ухото ми, а това някак ме накара да се почувствам добре секунда след това усетих палеца и върху устните ми. Инстинктивно ги отворих и замсуках палчето ѝ, а след това погледнах Талия в очите тя стоеше и ме гледаше нежно след секунда отново сложи ръката си на брадичката ми и я вдигна на горе, останах в шок не можех да повярвам. Меките и топли устни на Талия бяха върху моите тя беше нежна и много сдържана, но и в същото време ме водеше, а аз просто я следвах. Не издържах и от очите ми потекоха сълзи. Талия усети това и се усмихна докато устните нк бяха сляти взех прием от нея и аз направих същото веднага щом се отделихме тя нежно премахна сълзите от лицето ми доближи се до ухото ми и захапа леко долната му част.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now