Неотрална гледна точка
-Беше странно нали? - попита момичето своята приятелка.
-Да онова момче просто изчезна преди камиона да го блъсне. - каза приятелката ѝ.
-Ох трябва да побързаме ще закъснеем, хайде по-бързо Беки . - обади си едното момиче.
-Добре де по-спокойно Рози. - каза другото.
Гледната точка на Натаниел.
Стоях с Дарк на ръба на стадиона от доста време. Беше шумно и имаше адски много хора, но все още нямаше следа от тези така наречени БТС. Реших да обиколя малко стадиона отгоре. Ходех и ходех, но беше наистина голям имах чувството, че дори не се двужда затова просто започнах да се телепортирам на малки разстояния. Изведнъж чух някакво спорене от единият край на стадиона наведох се от ръба и видях момичетата от онази пешеходна пътека. Спореха нещо с охраната на входа изненадващо бяха само те от пред. Скочих от ръба, а Дарк се хвана за раменете ми силно и бавно ме преземи зад момичетата. Които дори не се усетиха какво се случи. Отидох до
Провеждащият се спор и стоях.-Какво става тук? - попитах изведнъж.
-Ти кой си? - попита ме охраната.
-Зададох въпроса си първи. - отговорих му ѝ се усмихнах. Едно от момичетата се обърна и ме погледна, а очите ѝ се разшириха.
-Едно от момичетата си е загубило билета, но искат да са двете вътре, но им обяснявах, че това няма как да се случи без билет. Затова ги помолих да си тръгнат, но отказват. Предложението ми беше едната да влезе или двете да си тръгнат, но те искат и двете да са вътре, а това няма как да се случи. - каза охраната при това доста убедително и хладнокръвно, а след това въздъхна отегчено.
-Момиче потърси отново за билета си. - казах аз, а Дарк бързо създаде копие на билета.
-Няма смисъл загубила съм го. - отговори момичето.
-Беки просто потърси билета още веднъж. - каза другото момиче. Двете се спогледаха, а след това момичето бръкна в чантата си. Рови и рови около минута, а след това погледа и остана изненадан. Тя напипа хартийката и бавно я извади. Все още я гледаше невярвайки.
-Ето Беки просто си се паникйосала и не си я намерила още първият път. Често се случва. - казах аз и се усмихнах на охраната.
-Явно и преди сте се сблъсквали с този проблем господине. - отковори възпитано човека пред мен.
-Бих казъл, че просто съм изпадал и в по-неприятни ситуации включващи дами. - отговорих и показах пътя към входа на двете момичета зад мен.
-Благодаря. - каза едната, а другата просто ми се усмихна и поклони глава и продължи след приятелката си.
-И аз благодаря, че спря тази катастрофа. Доста дълъг ден беше нямах нужда и от това. - каза охраната.
-За нищо... - отговорих кратко аз, а след това се отръпнах на далеч, докато изляза от полезрението на пазача и отново се телепортирах на покрива на стадиона. Седнах на ръба и гледах вътре. Веднага видях Беки и приятелката ѝ как ск проправяха път през тълпата докато стигнат до местата си. Гледах ги известно време и изведнъж стигнаха 10 ти ред 72 ра колона. Всички изведнъж спряха шума, а от сцената се вдигна много пушек. Чу се глас, плътен и силен. Който говори около минута, а след това каза още по плътно.
-Представям ви Б.Т.С. - наблягайки върху всяка буква.
На сцената излезнаха няколко момчета, а целият стадион започна да крещи Б.Т.С. Момчетата бавно стигнаха, до микрофоните си, а след това започнаха да пеят. Ако трябва да бъда честен не звучеше зле, но не беше моят тип музика. Затова станах бавно, а Дарк се превърна в дракон и му се метнах на гърба. Точно щеше да излети когато чух писак, а веднага след това експлозия от стадиона. Музиката спря, а момчетата бързо бяха свалени от сцената от охраните си. Слязох бързо от гърба на Дарк. И веднага скочих на стадиона. Погледнах към трибуните и вдях мъж с пистолет и граната в ръката, който крещеше колко мрази всички. Телепортирах се до него и хванах ръката му, но от тялото му излизаше черна сила. Беше обладан. Дарк веднага се спусна върху него и го обяви. Мъжа се бореше да се изправи, но аз сложих ръка върху гърдите му, а той веднага заспа. Дарк извади демона от тялото му, а след това започнаха битка. Издигайки се все по нависоко. Знаех резултатът от безсмислената битка. Затова застанах до мъжа и започнах да го лекувам. След секунди вече беше на крака, но все още беше някак ядосан. Затова реших да се погрижа сам за това, но не бях на мой терен и сигурно имаше хора, които да се оправят с него оставих Дарк да довърши демона, а след това му намекнах да дойде долу. Всичко стана бързо за не повече от пет минути. Веднага се качих ма гърба му, а той излетя по най-бързия начин.
Неотрална гледна точка
-Беки какво се случва там?
-Не зная Рози нека проверим.
Момичетата се затичаха по трибуната към мястото от където дойде експлозията. Стигнаха там, но на място нямаше никой освен един мъж. Стоящ завързан на земята. Всичко беше тихо и спокойно...
YOU ARE READING
School For Creatures (COMPLETED) - Училище за Създания
FantasyСвят на една война, свят на унищожение, свят на смърт. Могат ли всички да оцелеят тук? В свят, който изчезва. Има ли надежда за тях, надежда за спасение ? Надеждата им е новото поколение. То се обучава за да прекрати войната. За да доведе до мир, в...