46

179 18 2
                                    

Гледната точка на Натаниел

Тъкмо говорих със сестра си и тя е добре, но сега остава проблема тук, а той именно е завръщането на един мой стар "приятел".

-Но как все още е жив ? - попита ме Магнус.

-Дори не бях сигурен, че е мъртъв. - отвърнах му.

-Какво ли иска ? - Попита Рин.

-Каквото и да е няма да го получи. - каза Итън и придърпа Алисън по близо до него.

-И аз съм на същото мнение. - казах на Итън.

Гледната точка на Мелиса.

Точно обзаведох всичко в института и някой почука на вратата. Беше странно никой не знаеше за това място, но може да е някакъв миновач. Слязох до долу и отворих вратата, а пред мен се появи добре изглеждащо момче.

-Кой си ти. - попитах го без да се замисля.

-Казвам се Кристофър и съм стар приятел на Натаниел. - отговори ми той.

-А ти си ? - попита ме на свой ред.

Тъкмо се замислих, че ако беше приятел на батко ми той щеше да ми каже, но не го е направил и чух как Дрю се провикна.

-Кой е шефе ? - попита Дрю. Не ми даде време за отговор и се телепортира при мен.

Той погледна Кристофър и след секунда очите му потъмняха и застана пред мен.

-Как все още си жив ? - попита го Дрю.

-Какво става тук? - изведнъж чух гласа на всички в стаята.

-Крис е жив. - обади се Дрю.

Нил, Кейн, Дрю и Сейдж се спогледаха, а след секунда "Крис" стоеше на стол вързан доста здраво и бих казала, че му е доста "удобно".

-Сега ми обяснете какво става тук. - каза ох аз и погледнах към четеримата.

-Крис или още познат като Кристофър предаде Брат ти по време на войната и се опита да го убие, но не му се получи. После се оказа, че е бил обладан от нещо или някой. Затова Натаниел му направи "екзорсизъм", но Крис умря заради силата на онова нещо.

-Може ли да кажа нещо. - чух гласа на Крис.

-Какво ? - попитах го и вдигнах ръка, а всички на около него изчезнаха и той падна на земята.

-Имаме малко по-голям проблем от това как още съм жив ще ви кажа, но искам да ме заведете при Натаниел Норт.

-Имаш късмет в момента си в присъствието на Мелиса Норт. Всичко което имаш да му казваш може да го кажеш и на мен. - отговорих му.

-Не трябва да говоря лично с него. - отсече ме той. Ух това заболя.

Някой  ме хвана за рамото, аз се стреснах, но после усетих тази така добре ми позната сила и прегърнах човека до себе си без да се замислям.

-Батко какво правиш тук ? - попитах го ?

-Чух, че Крис ме вика, а щом се е върнал от там където беше значи и други могат.- казах ми той.

-Затова съм тук. Когато бях обладан преди да направиш екзорсизъмът демона който беше в мен направи дупка в вселената в която ги изпраща и избяга отново аз го последвах и ето ме, но не това е най важното ако не се затвори дупката този свят ще продължи да се пълни със чудовища. - каза Крис.

-Това е невъзможно. - отговори батко.

-Явно тази цялата подготовка която правих не беше на празно. Дрю, Магнус, Рин и Крис искам да отидете и да убиете демонът който е избягал. - каза батко изведнъж.

Гледната точка на Натаниел.

-Какво имаше предвид с това, че подготовката не е била напразна. - попита ме Мелиса.

-Преи да бъде създадена тази стая хората имаха специални способности, а сега когато има дупка в нея съм сигурен, че е въпрос на време хората които не са навършили осемнадесет години да започнат да получават сили или тези които навършат осемнадесет ще ги получат. - отговорих ѝ.

-Затова трябва да ги прибираме при нас и обучаваме как да си иползват силите нали ? - попита ме тя отново.

-Именно точно това ще стане. Е гответе се дами и господа ще бъдете учители вече. - казах им.

Направих портал и влязохме през него. Сега отново бяхме в моят институт.

-Магнус събери хора и поднови твоят институт. Аз ще преместя този, а на негово място ще се построи нов и Итън ще го оправлява. - казах им това и след секунда щракнах с пръст и вече бях изчезнал от там заедно с иснтитута си, а Итън вече беше опълномощен за глава на новия институт.

Бях някъде далеч от всичко, но изведнъж получих съобщение от сестра си, а там пишеше, че Рин и другите са се върнали и...

Доста кратки глави, но искам да ви кажа, че ще се позабавя с качването на глави за малко. Няма да умирам е надявам се, но просто малко проблеми. Благодаря ви че все още имате интерес и помнете the end is near.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now