37

167 18 0
                                    

Гледната точка на Рин.

Майка ми протегна ръка към всичките ми приятели, а те се сгромолясаха на земята Освен Нат. Той просто падна леко.

-Какво има направи? - извиках в лицето на майка ми.

-Рин скъпи стига си се преструвал, че си им приятел. Ролята ти свърши отдавна.

-Знаеш ли майко. Да права си. Ролята ми свърши от момента в който Нат ми показа какво е живот без граници. От момента в който Яо ме промени и от момента в който започнах да разчитам на приятелите си, а не само на себе си.

-Хаххаха приятелите ти са слаби. Погледни ги в безсъзнание всеки един от тях, а ти разчиташ на тях и как очакваш да получиш сила от тях. Трябва да си я вземеш както съм те учила. Без да питаш, а го правиш. - каза майка ми с отвратителен тон.

-Грешиш майко. Добре взе им силата, но тя не е чиста. Получаваш чиста сила само когато те ти я дадат. - отвърнах ѝ и се усмихнах.

-Добре Рин нека видим кой е прав и кой не. - каза тя и замахна с ръка към мен и ме постави в огромно кълбо.

Опитах се да го разбия, но нищо не се получи. Беше безмислено това беше една от върховните и магии.

-Видя ли сине мой. Слабост само това си спечелил от всичко това. Ела при мен върни се на наша страна. Ще освободим Луцифер и ще завладеем този свят. Само ела при нас отново. Разкарай този бял цвят от крилете си.

-Никога отново майко никога. Сега разбирам какъв избор е направил татко и защо. Това тук си заслужава повече от безсмъртието и от владичество над целия свят. Никога вече не бих сменил страната. - казах ѝ.

-Тогава ще трябва да убия и теб. - каза майка ми.

-Както уби и татко нали ? - попитах я, а тя ме излгедам странно.

-Как ? - попита ме та, а в очите и се четеше объркване.

-Казах ти майко. Яо отвори очите ми за много неща, а сега ти потвърждаваш всяко едно от тях.

-Яо това име ми е познато. - каза тя бавно.

Яо се появи зад мен, а крилете ми веднага се появиха. Заедно с него.

-Яо. - казах тихо, а той просто ме погледна и се превърна в бял жезъл.

-Рин, Рин, Риннн. - чух глухо викане.

Започнах да се оглеждам, но не виждах никой.

-Рин аз съм Нат. Спокойно всички сме добре все още, но майка ти иска да ни убие като изсмуква жизнената ни сила. Трябва да я спреш.

School For Creatures (COMPLETED) - Училище за СъзданияWhere stories live. Discover now