33🔯

8.8K 412 26
                                    

Yaslan göğsüme sevdiğim .

Benim gönlüm gök gibidir ,

Açık deniz gibidir .

Pas tutmaz benim içim , yeryüzü gibidir , toprak gibidir ...

Sen ki bulut gibisin , ay gibisin .

Güneş gibi bazen .

Adil Erdem Beyazıt

 <<<<<<<<<Yazardan>>>>>>>>>

Ölüm başka bir yaşamın kapısın değil miydi ? Peki insan ne için yaşardı ? Aklınıza bir çok şey geliyor ama içinden sizin için en anlamlı en değerli olanı seçmeye çalışıyorsunuz değil mi ? Bazılarımız için çalışıp daha çok para kazanmak , Bazıları için önemli birisi olmak ve kariyer yapmak .İyi bir insan olmak . Kimisi için Allah'a ibadet etmek , başka birisi içinse hayatı eğlenceden saymak . 

Peki senin için ne ?

Bir an bu soru karşısında dalıp giden bir çok kişi görüyorum sanki .  

Sizi bilmem ama Hazal için yaşamanın tek amacı intikamdı artık . Kalbinin sesini bastırmaya çalışan bir faniydi. Peki susmak bilmeyen kalbini susturabilecek miydi ? Yada içine düştüğü çukurdan çıkabilecek miydi ?

Ama bilmediği bir şey daha vardı Hazalın. İçine düştüğü çukur çıkabileceği türden değildi. Ve içine düştüğü dipsiz kuyuyu çukur sanan zavallı bir kızdı ...

 ***************

İçinde boğuştuğum karanlığa uzaktan bir kaç seste eşlik etmeye başlamıştı. Kolumu kaldıracak güç bulamıyordum kendimde . Sesler biraz daha yakından gelmeye başlayınca yavaşça göz kapaklarımı araladım . Ama etraf bulanık bir sudan farksızdı . Bütün renkler birbirine girmiş bayram ediyorlardı sanki .

Gözlerimi kapayıp yavaş yavaş anlaşılır bir hale gelen sesleri dinlemeye başladım . Sadece araba sesi vardı . Ve süratle giden arabadan çıkan tekerlek sesleri. Kendimi zorlayarak yeniden gözlerimi açtım . Etraf hala renk cümbüşüydü . Birazdan görüntüler netleşmeye başlamıştı . Karşımda iki tane araba koltuğu vardı . Aynada ki kişiye baktığımda kaşlarım kendiliğinden çatıldı.

"Tam üç saattir uyuyorsun . Ama az kaldı gideceğimiz yere Portakal çiçeği "

Üzerimdeki gelinlik ne kadar rahatsız etse de kıpırdanmaya çalıştım . Ama arkadan bağladığı ellerim hareketsiz kalmama neden oluyordu .

"Psikopat ! Durdur arabayı !"

Ufak bir kahkaha atarak önüne döndü yeniden 

"Çağrı ! Aptal mısın sen bırak beni !"

"Evet "

Islık çalmaya başlayınca daha da bağırdım . Bide ıslık çalıyordu 

"Buna adam kaçırma denir ! Seni polise vereceğim !"

"Tamam verirsin"

diyerek alay etti. Arkadan bağladığı ellerimi çözmeye çalışırken arabayı bir anda durdurdu. Ben ne yapacağına bakarken arabadan indi ve benim olduğum kapıyı açtı . Kolumdan tuttuğu an kulakları tırmalayacak şekilde bağırdım

"Bıraksana be !"

Elini kulağına götürüp bastırdı 

"Hay ben senin sesine ... Kulağımın zarını patlattın "

PORTAKAL ÇİÇEĞİ -HAZAL-TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin