1.Bölüm(Part-2)

5.1K 245 27
                                    




Yağız umursamadığı konuşmaya duyduğu isimle bodoslama dalmıştı . Kafasını kıza öyle bir çevirmişti ki sanki aradığı hazalı bulmuş gibi . Fakat gördüğü o Hazal değildi .

Kıza kısa bir süre baktı . Saçlarını tepeden bağlamış , gözünde ki gözlükle ve sıfır makyajsız yüzüyle oldukça sadeydi . Cılız bir bedene sahip en fazla 1.60 boyunda sıradan bir kızdı . Kız bakışlarını ürkekçe sınıfta gezdirdi .

"Hazalcığım diğer okulunda ki başarını burada da görmek isterim . Şimdi geçip boş bir yere oturabilirsin . "

Hazal sınıfta göz gezdirip boş yerlere baktı . Biri pencerenin yanında ki sondan ikinci sıraydı diğeri ise ön sıralarda oturan süslü bir kızın sırasıydı . Hazal adımlarını o kızın yanına atarken süslü kız yanında ki boş yere hızla çantasını koyup küçümser gözlerle bakmaya başladı .

Hazal neye uğradığını başta şaşırsa da hiç bozmadan arka sıraya doğru ilerledi . Karşısında ki çocukla göz göze geldiğinde bir an duraksadı .

"Oturabilir miyim ?"

Bunu öyle çekinerek söylemişti ki sesini kendisi bile zor duymuştu . Yağız pencere kenarına biraz daha yaklaşarak yeni kıza yer açmıştı . Sınıfta ki bütün kızları bakışları şuan bu sıradaydı . Hepsi içten içe birbirini yiyorlardı . Çünkü daha önce çoğu Yağızla oturmak istemiş fakat genç adamın tepkisi üzerine kimse cesaret edememişti .

Çağla keşke yanıma oturmasına izin verseydim diye içten içe kendisini azarlarken Hazal çoktan yerine geçmişti . Bütün sınıfın dikkati Yağızın sırasındayken öğretmenin sesiyle bir çoğu bakma işlemine son vermişti .

Hazal ilk defa bir erkekle aynı sırada oturmanın huzursuzluğunu yaşarken üzerinde ki gözlerle daha fazla tedirginleşiyordu . Yanında oturan çocuğa bile dönüp bakamıyordu . Bu korkudan değildi , utangaçlıktandı . Yıllarca kendisine öğretilmiş ve bir çok kişide olmayan bir duyguydu bu .

Yanında oturan genç adam neredeyse kendinin iki katıydı . Sıranın bir ucuna sinmiş dikkatini öğretmene vermeye çalışıyordu Hazal . Yağız ise yanında oturan kıza bir süre bakmış daha sonra öğretmene dönmüştü . İlk defa böyle birisini görüyordu .

Sınıfta aynı bu kız gibi giyinen bir kaç tane inek kız vardı ama bu kızda onlarda olmayan başka bir şey daha vardı . Utanma duygusu ... İşte bu Yağızın dikkatini çekmişti .

Zilin sesiyle oluşan gürültü ve bir çok kişinin sınıfı boşaltması üzerine Çağla ve iki kız daha Hazalın yanına gelmişti . Yağız umursamadan dışarıya bakarken onların konuşmasına da tanıklık ediyordu .

"Merhaba Hazal . Az önce ki tatsızlıktan dolayı lütfen kusura bakma. Biz seninle tanışmaya geldik "

Hazal içten bir gülümseme gönderip kendisine uzatılan eli sıktı .

"Önemli değil . Unuttum bile ."

"Çağla ben ..."

Sağ tarafında ki kızı göstererek

"Buda Pınar .."

Daha sonra sol tarafında ki esmer kızı gösterdi .

"Buda Esra . İstersen sana okulu dolaştıralım . Tabi kabul edersen ?"

Hazal karşısında ki kıza baktı bir süre . Çağla fiziği düzgün kumral saçlı ve oldukça güzel bir kızdı . Kaşları biçimli ve bal rengi gözleri vardı . Hazal 'Erkek olsam asılırdım' diye düşündü içinden . Bide kendisini düşündü. Saçları kıvırcık ile dalgalı arasında karma karışık bir şeydi . Boyunu hesaba katmıyordu bile . Miyop olan kahve rengi gözleri ve yüzünün yarısını kapatan gözlüğü hiç dokunulmamış kaşları ile sıradandan daha sıradandı . Sonra Çağlanın yanında ki kızlara baktı . Biri esmer güzeli diğeri ise kumral .

PORTAKAL ÇİÇEĞİ -HAZAL-TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin