40🔯

8.3K 359 22
                                    

Bir kalbim var ki benim ,sevdiğinden burkulur .

Kahredenden ziyade , sevilenden korkulur .

N. Fazıl Kısakürek 

Bu hayatta kaç kere sevildiniz ?

Yada kaç tane  sevgiden emin oldunuz ? 

Dada doğrusu , siz hiç sevdiniz mi ?

Uzunca bir şeyler düşünmeye başladıysan sevmişsin ama sevilmek nedir bilmiyorsun güzel insan . Ciğerlerin sökülene kadar kokusunu içine çekmek istedin mi ?

Kalbinin delice atmasını geçtim , kalbin atmayı unuttu mu ? 

Tamı tamına bir ay geçmişti evlilik teklifinin üzerinden . Mayısın kazma kürek yaktıran havası sarmıştı dört bir yanı. İçimde bir türlü geçmeyen bir öfke ve heyecan vardı. Kalbimi sızlatan bir öfkeydi bu . Her defasında 'İntikam ' diye fısıldıyordu kulaklarıma . Ailemi öldüren o adamdan intikam almamı istiyordu .  

Diğer yanım ise Çağrı diyordu . O , bu hayatta ki en büyük şansımdı . Kaybetmek istemiyordum. Hem bide Yağız vardı... Pencereden o eşsiz manzarayı izlemeye devam ederken belime dolanan kollarla kafamı geriye atıp Çağrının göğsüne yaslandım . O yanımdaydı . Her defasında beni gülümsetebiliyordu , kalbimi ısıtabiliyordu . Ama aile kavramı bambaşkaymış. Onlara sarılamasam da , kokuları hiç bilmesem de , daha önce seslerini hiç duymasam  da içimde bir yerlerdeydiler . 

"Neden bu kadar sessizsin portakal çiçeği ?"

Sesi kulaklarıma şenlik verirken gülümsedim . Son nefesime kadar onun sesiyle yaşamak istiyordum . Hele ki PORTAKAL ÇİÇEĞİ diyişi yok mu... Al beni , koy ömrüne der gibi. 

"Saatlerce susmayıp başının etini yememi mi istiyorsun  ?"

Kafasını boyun girintime sokup derin bir nefes aldı. Dudaklarının yukarı doğru kıvrıldığını görebiliyordum . 

"Bütün dünya sussun bir ömür sadece senin  sesin dolsun kulaklarıma be kadın !"

"Sen çok güzel bir adamsın "

Kollarını biraz daha sarıp başını iyice boynuma yaklaştırıp dudağımın hemen yanına kısa ama etkili bir öpücük bıraktı .

"Emin misin ?"

Sorduğu soruda muziplik vardı birazda .

"Yaşadığın onca kötü şeye rağmen güzel kalmayı başarabilmişsin "

Bir an susunca kendime küfürler savurdum . Geçmişi deşmenin ne anlamı vardı ! Kollarının arsından çıkmadan bedenimi ona doğru çevirdim . Yüzünde hala gülümsemesi duruyordu ama b gülümseme acıdan peydahlanmış bir gülümsemeydi. 

Yıllarla yoğurulmuş ama bir türlü karanlıktan aydınlığa çıkamamış gözlerine ne demeli peki ? 

Elimi kaldırıp hafif çıkmış sakalının üzerinde gezdirdim . Bütün ısının elimde toplanmasının nedeni neydi? Ona her dokunduğumda yada adının geçtiği her yerde bedenimin cayır cayır yanmasının sebebi de neydi ?

PORTAKAL ÇİÇEĞİ -HAZAL-TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin