34🔯

8.8K 423 52
                                    

Kaybedelim albayım ,

kaybedelim ama önce 

kendimizden başlayalım...🕘🎭

Oğuz Atay 

Gözlerimi sıkıca yumup olacakları bekledim. Bir yanım bu kadar çabuk kanma ona diye bas bas bağırırken diğer yanım bu kadar özlem yetmedi mi diye karşı çıkıyordu . Ben ise ikisinin arasına sıkışmış kaybettiğim öfkemi bulmaya çabalarındaydım  .

Sırtımda ki elleri hareketsiz kalınca gözlerimi açtım . Başını boynuma gömmüş bir şekilde duruyordu sadece . Boğazıma takılan yumruyu kaybetmek için yutkundum . Nefesinin sıcaklığı tenime değdikçe bütün hücrelerim şaha kalkmış gibi daha çok istiyordu onu . Bedenim bana ihanet etmeye yüz tutmuştu onun yanında .

Başını kaldırıp gözlerimin içine baktı . Gözleri kızarmıştı . Ağlamış gibi . Bunu fark etmemiş gibi yine soğuk ve ifadesiz bir maske taktım yüzüme .Yanımdan kalkıp kıyafet dolabına doğru ilerledi . İçinden çıkardığı bir tşört ve eşofmanı yatağın ucuna koydu . Yüzünde ki hüzün metrelerce uzaktan bile fark edilecek türdendi. 

Sonra yanıma gelip arkama geçti. Ben ne yapacağını düşünürken elime bağlanmış ipleri çözmeye başladı .İpleri çözüp yataktan aşağı attığında bileklerimi ovuşturdum. Debelenmekten kızarmıştı . 

"Hani çözmeyecektin "

"İstersen yeniden bağlayabilirim "

Susup daha fazla konuşmamaya karar verdim . Her an üzerimden düşebilecek gelinliği elimle tutup gitmesini bekledim ama kalkıp gitmiyordu da .

"Çıksana üzerimi değiştireceğim "

Başını iki yana sallayarak yatakta daha da yayıldı. Odaya göz gezdirdiğimde banyo olduğunu düşündüğüm yere girdim. Ne yapıp edip bir an önce buradan gitmeliydim . Yeniden hayatıma sızmasına izin veremezdim. Çünkü yeniden bırakıp gitmesine bu sefer dayanamazdım .

Banyoda üzerimi değiştirdikten sonra klozetin kapağını indirip üzerine oturdum . İçeriye girmek istemiyordum . Dirseğimi dizime yaslayıp çenemi de avucumun içine  koydum . Onun yanındayken kızgınlığım , öfkem buhar olup uçup gidiyordu. Daha sonrasında ise kendime kızıp duruyordum .Nasıl kaçabilirim diye planlar kurarken Çağrının sesi dağıldı evin her köşesine 

"Orada mı kalmayı düşünüyorsun ?"

Eninde sonunda buradan çıkacaktım . Oflayarak ayağa kalktım ve yerde ki gelinliği elime alıp kapıya gidip banyodan çıktım . Çağrı yatakta uzanmış ve başını kollarının altına koymuş tavana bakarken bakışları beni buldu daha sonra elimde ki gelinliğe kaydı gözleri. Ben ise aptalca banyonun kapısının önünde onu izliyordum .

Uzandığı yerden yavaşça gelip karşımda durdu. Elini elimde ki gelinliğe uzatıp hızla aldı ve yırtmak istercesine sıktı .

"Eğer seni kaçırmasaydım evlenecek miydin ?"

Yüzünde ki öfkeye aldırmadan 

"Evet " dedim. Bu sefer de gözlerinde oluşan şimşekler birazdan gelecek olan gürültüyü haberdar ediyordu .

"Sırf beni delirtmek için değil mi ! Sırf intikam için "

"Hayır " dediğimde bir an afalladı.

"Sarpı delicesine sevdiğim için evlenecektim "

Tam yanından gidecekken sertçe kolumu tuttu

"İnanmıyorum sana "

"Umurumda mı ?"

Kolumu hızlıca elinin arasından çekip kurtardım . Yeniden ona dönüp konuştum 

PORTAKAL ÇİÇEĞİ -HAZAL-TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin