Telefonun melodik tınısı , gerilen ortama atılmış bomba görevini üstlenirken Çağrı daha fazla bu sese maruz kalmamak adına aceleyle açtı .
"Söylediğinizi yaptık Efendim .Piyasa ,Asaf Kormalı diye birisini tanımıyor artık .Bankada ki paraları son kuruşuna kadar ve üzerinde ki bütün mülk sizin üzerinine yapılmış durumda . "
Çağrı telefonu kapatırken bakışlarını tekrar kamera kayıtlarına indirdi . Asaf'ın evinin yakınında ki bütün kameraları tek tek incelemişti. Son bir kaç kamera kalmıştı .
Gözlerini kameradan çekip derince ofladı . Kızına kavuşamadan kaybedemezdi . "Bulduk Çağrı bey ..." Çağrı hızla başını indirdiğinde kızının görüntüsü belirdi kamerada . Dikkatle bakarken sırtı dönük olan adamın kim olabileceğini çıkarmaya çalışıyordu ki , merakını kamerada ki adamın yüzünü dönmesi gidermişti .
"Ahh Sarp Ah ! "
Hızla ayağa kalkarken adamlarına emir yağdırmayı da unutmamıştı . "Hemen bana Sarpın nerede olduğunu buluyorsunuz , hemen ! "
Bakışları Hazalın bulunduğu eve kayarken gülümsedi . Kızlarını sağ salim bulup onu bu zindandan çıkaracaktı .
**************
Elinde ki silahı karşısında ki adamın kafasına isabet almış sabrının son demlerini kullanıyordu Asaf . Karşısında ki adamın bu kadar gözü kara olabileceğini kestirememişti .
"Sana son kez soruyorum Sarp Ateşdağlı ! Kızım nerede ?"
Sarp alaycı bir sırıtış yerleştirdi dudağının kenarına . "Gözlerimi yaşartıyorsun Asaf , nasıl da duyarlı bir babasın sen öyle " Asaf elinde ki silahın arkasıyla Sarpın boynuna vurduğunda Sarp daha çok sırıtmıştı .
"Ulan it ! Sen benim evimden , benim kızımı nasıl kaçırırsın ?!"
"Ev mi ? Hapishane mi ?"
Asaf silah tutan eliyle öfkeli bir şekilde dövmeli kafasını kaşıdı . Denizi bulmadan bu iti öldüremem dedi içindeki cellata . "Sana son kez soruyorum Ateşdağlı , kızım nerede ?!"
"Asla bulamayacağın bir yerde "
Asaf silahı tekrar Sarpın alnına dayadığında ciğerleri yırtılırcasına derin nefesler alıyordu . "Neden kaçırdın onu ?!" Sarp bir anda ciddi bir ruha bürünüp nefretle baktı karşısında ki adama . "Hazalın yaşadığını biliyorum " Sarpın blöfü bir an Asaf'ı durdurmuştu . Ama bu öyle kısa bir andı ki Asaf'ın kahkaha atmasıyla fark edilememiş bile .
"Ne saçmalıyorsun sen ?!" Sarp vazgeçmeyeceğine kendini inandırmıştı , sıra Asaf'ı inandırmakta. "Ne saçmaladığı sen gayet iyi biliyorsun . Onun ölmediğini biliyorum . Yıllarca onu sakladın . Kızını istiyorsan eğer Hazalı bana getireceksin !"
Asaf bir an dumura uğradı . Nasıl , ne zaman öğrenmişti Hazalı ? Onu yıllarca herkesten saklamıştı . Bir kere olsun evden dışarıya adım atmasına izin vermemişti . Bu imkansız dedi kendi içinden ."Blöf yapıyorsun .."
Sarp kendinden emin bir gülümsemeyle konuştu . "Sen bilirsin . Biz Denizle çok iyi anlaştık ,emin ol senin yokluğunu bile aramaz "
Asaf kendine hakim olmayıp Sarp'a sert bir yumruk attığında iki adım geriledi . İçinden Beni unutmaz küçüğüm dedi kendini sakinleştirmek adına . Kızı gibi sevdiği küçüğü kendisi asla unutmazdı çünkü. Adamlarından birini hızla içeriye girmesi üzerine başını o tarafa çevirdi.
"Abi bir araba yaklaşıyor buraya doğru "
Asaf pencereye doğru yürüdüğünde arabadan inen kişiye baktı . Kaşları çatılırken Sarp'a döndü . Sarpın meraklı bakışlarına aldırmadan başını tekrar dışarıya çevirdi . Çevirmesiyle kalp atışlarının haddinden fazla hızlı hareket ettiğini hissetti . Onun kalbi hiç bu kadar ısınmamıştı ki .
Genç adamın kucağında ki küçük beden bir anda bakışlarını kendisine çevirmesiyle aşağıya inip kapıya doğru koştu . Asaf hızla pencereden ayrılıp kapıyı açtığında bacağına sarılan küçük bedene doğru eğildi .
Denizin kolları bu sefer Asaf'ın boynunda yerini almıştı . "Seni çok özledim baba" . Duyduğu cümle ile kaskatı kesildi Asaf . Boğazına takılıp yutkunmasına sebep olan yumru bütün duygularını gözlerinden akıtmaya ant içmişti . Asaf yanağında ki ıslaklık ile bir an titredi . Bu göz yaşı kendisine ait olamazdı değil mi ?
"Bende seni özledim küçüğüm " Asaf kolunun birini Denizin beline sarıp ayağa kalktığında kızın kolları hala boynuna sarılıydı . Onları dışarıdan bir yabancı gibi izleyen Yağız ise durumun saçmalığı ile kaşlarını çatmıştı . Denizin kardeşi olduğunu öğrendiği an Çağrıyı aramıştı . Babasının Sarpın yanına gitmesini söylemesi üzerine şuan buradaydı .Ama bu görüntüye bir anlam veremiyordu bir türlü . Deniz baba diyerek sarılmıştı bu adama .
Asaf arabaya doğru ilerlerken arkasından korumalardan birisi geldi . "Abi ne yapalım içeridekini ve bu genç çocuğu ?"
Asaf Denizin bir kulağını göğsüne bastırırken diğer kulağını eliyle kapatmıştı . "Bitirin işlerini " . Ardından Denizi ön koltuğa oturtup kendisi de hemen sürücü koltuğuna geçti . "Neden kaçtın evden ?" Yönünü Denize döndüğünde her zaman suç işledikten sonra yaptığı gibi başını öne eğip ayaklarına baktığını fark etti. "Kime diyorum ben Deniz ?!"
Deniz bir an ürkerek başını kaldırdığında Asaf sakinleşmek için derin bir nefes çekti içine . Bu sefer daha sakin bir sesle yineledi sorusunu ."Neden izinsiz çıktın evden Deniz ?"
Deniz kendinin bile zor duyabileceği bir sesle konuştu . "İzin vermiyorsun ki sen " Asaf dizginlenemez öfkesini kontrol etmeye çalışırken tane tane konuştu . "Bir bildiğim var demek ki izin vermiyorum . Değil mi kızım ?"
Deniz başını hızla kaldırıp Asaf'a baktığında adamın son söylediği kelime içinde ki bütün korkuları alıp götürmüştü bir anda . Onun yerini çocuksu bir heyecan almıştı . "Kızınım değil mi ben senin ?"
"Değilsin"
Küçük kızın çenesi titrerken Asaf yandan bir bakış atarak arabayı durdurmuştu . Yönünü Denize döndüğünde gözlerinden akmak için fırsat kollayan yaşları fark etti . Küçük kızı kollarının altından tutup kucağına oturttuğunda ,her geçen gün içinde oluşturduğu kişiliği saklamaktan vazgeçti . "Ama istersen Baba diyebilirsin " Deniz dolmuş gözlerinden akıttığı yaşı elinin tersiyle silerken gülümsedi .
"Yani benimde artık bir babam mı var ?"
Asaf gülümserken Denizin alnına duygu yüklü bir öpücük kondurmuştu . Bu güzel anı bozan telefon sesi ile elini cebine atıp telefonu kulağına yerleştirdi .
"Asaf bey ben avukatınız Fırat . "
"Söyle "
"Biraz önce tapu dairesinden aradılar . Üzerinizde ki bütün mallar haczedilmiş ve bankada ki bütün hesaplarınız bloke edilmiş "
Asaf kaşlarını çatarken yanında ki çocuğunun varlığını kendine hatırlatarak kısık sesle konuştu . "Ne saçmalıyorsun lan sen !"
"Bende şimdi öğrendim Asaf bey . Birisi bütün mal varlığınızı kendi üzerine geçirmiş . Bütün servetinize de yasal olarak el koyduğu için yapabilecek hiç bir şey bulamadık"
Asaf yumruğunu sıkarken dişlerinin arasından tısladı . "Hangi it yaptı bunu ?!" Karşıda oluşan sessizliğin ardından Asaf daha büyük bir öfkeyle konuştu "Avukat konuşuyor musun , konuşturmamı mı istersin ?"
Karşı taraftan gelen sesle Asaf elinde ki telefonla donup kaldı . "Kızımı şimdi hemen bana getiriyorsun Asaf .Seni sen yapan her şeyi nasıl elinden aldıysam ,bir nefeslik canını da alırım . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKAL ÇİÇEĞİ -HAZAL-TAMAMLANDI
Ficción General*** ...Kendi düşüncelerimle boğuşmaktan vazgeçip sesimin titremesine engel olamadan konuştum. " Yaklaşma" "Şşş..." Bu hareketi bile titrememe neden oldu. Sonra dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı. " Bir daha ıssız sokaklara girme . Senin benden b...