"Sizin burada yatmanıza sebep olan kişi benim , asıl ben özür dilerim..."
Bir kaç cümle daha söylemek istedi Sarp ama dudaklarını oynatmaktan öteye gidemedi . Odanın kapısı açılmasıyla hemşirenin gülümseyerek girmesi bir olmuştu . Ve kısa konuşma burada son bulmuştu . Hemşire ardından doktoru çağırmış ve bütün kontroller yapılmış hastanın iyi olduğu yönünde karara varılmıştı . Bütün bunlar dakikalar içinde olmuştu . Doktor çıkarken birazdan sorgu için polisin geleceğini bildirmişti . Sarp hasta yatağının karşısında ki koltuğa oturduğunda bakışları yatakta yatan kızdan başka her yerde geziniyordu . Bu sefer ki sessizlik fazla uzun sürmemişti .
"İsmin ne ?"
Sarp kendisine yöneltilen soru ile başını kıza çevirdi . Bu soruyu onun sorması gerekmez miydi ?
"Sarp .. senin ?"
Kızın dudağının kenarında oluşan gülümseme ile bakışları oraya kaydı genç adamın . Kız tam ağzını açmış cevap verecekken bu sefer konuşmalarını yarıda kesen kişi polis memuru idi .
"Merhaba ,geçmiş olsun öncelikle "
"Teşekkürler"
Kızın yüzünde ki gerginliği o an fark etmişti Sarp . Polis memurunun kendisine dönmesi ile bakışlarını 40'lı yaşlarının ortasında olan adama çevirdi .
"Hastayla tek görüşebilir miyiz ?"
Sarp kendine gelip ayağa kalktığında kapıya doğru yöneldi . Tam çıkacakken adını hala öğrenemediği kızın sesi ile hareketsiz kaldı . "Gitme .."
Sarp arkasını döndüğünde ilk önce polise ardından da kıza baktı . Kız yatakta doğrulmaya çalışınca hızla yanına gitti . "Sorularınızı bu şekilde de yanıtlayabilirim " Polise söylediği cümle ile beklemeye başladı . Polis memuru elinde ki dosyayı açıp göz gezdirdikten sonra bakışlarını genç kadına dikti .Sarp ise hala ayakta ve kızın başucunda duruyordu . "Peki o zaman ilk sorumuzla başlayalım .. İsminiz nedir ? Size çarpan kişiyi gördünüz mü ? Yada plakasını aldınız mı ?"
Genç kadın büyük bir ciddiyetle konuştu . "Hayır hiç bir şey görmedim . " Sarp yerinde kıpırdanınca kadının bakışlarını onu buldu . Ve yüzüne bakarak devam etti sözüne "İsmim Ayla" Memur yorgun gözlerini elinde ki dosyalara yeniden indirip başka bir soruya geçti.
"Peki vücudunuzda ki morluklar nasıl oldu ? Doktor hanım bir haftalık olduğunu belirtti ve şiddet görmüş olabileceğini düşündü "
Genç kadın gergince yaslandığı yerde kıpırdandı ve titrek bir sesle konuştu " Şiddet görmedim . Sadece düştüm , sakarlık işte !" diyerek zoraki bir gülümseme yerleştirdi yüzüne . Memurda Sarpta pek inanmışa benzemiyordu . Polis tekrarladı sorusunu "Emin misiniz ?" "Eminim "
Polis fazla üstelemeden diğer soruya geçti . Fakat Sarpın içi içini yiyordu sorularla . "Peki Ayla hanım , size çarpan kişiden şikayetçi misiniz ?"
"Hayır şikayetçi değilim . Mahkemeyle uğraşmak istemiyorum "
Kızın kararlı sesinden kararını değiştiremeyeceğini anlayan polis memuru ayağa kalktı ."Adli bir olay olduğu için şikayetçi olmasanız bile araştırılacak ama şikayetçi olmadığınız için karşı taraf kolayla sıyrılabilir işin içinden . "Ayla başının anladım der gibi sallayınca polis memuru tekrar 'Geçmiş olsun'dileyip odadan çıktı . Bunun üzerine dakikalardır kızın ne yapmak istediğini anlamaya çalışan Sarp boşalan sandalyeye oturdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKAL ÇİÇEĞİ -HAZAL-TAMAMLANDI
Fiksi Umum*** ...Kendi düşüncelerimle boğuşmaktan vazgeçip sesimin titremesine engel olamadan konuştum. " Yaklaşma" "Şşş..." Bu hareketi bile titrememe neden oldu. Sonra dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı. " Bir daha ıssız sokaklara girme . Senin benden b...