Bir insan bir insana elbet yeterdi .
-Sabahattin Ali -
Adam Çağrıyı umursamadan yanından geçip bana doğru yaklaştı . Tam yanıma geldiğinde ağır hareketlerle etrafımda gezinmeye başladı .
"Aynı annen gibisin "
Etrafımda dolanmayı kesip karşımda durdu.
"Onun gibi nefretle bakıyorsun "
Tek kelime etmeden hareketlerini izliyordum . Yüzüne ürkütücü bir gülümseme yerleştirdi ve konuşmaya devam etti.
"Kedinin bile canı dokuz . Bakalım bu sefer kurtulabilecek misin ?"
Elini bana dokunduracakken Çağrı kolumdan çekip arkasına aldı . İçimde bilmediğim bir ateş beni yakıp duruyordu. İçim yandıkça öfkem alev olup taşacak diye korkuyordum.
"Ona zarar veremezsin "
Adam yeniden iğrenç bir kahkaha attı .
"Buna sen mi karar vereceksin ?"
Çağrıdan ses çıkmayınca adam elinde ki telefonda bir şeyler yapıp yeniden bize döndü.
"Git buradan !"
Çağrının söylediği şeye karşın adamın gülümsemesi daha da yayıldı . Tam o esnada içeriye 4-5 tane takım elbiseli adamlar girdi . Çağrının kolundan tutup daha çok arkasına geçtim. Karşımda bir katil duruyordu ve her an ikimizi de öldürebilirdi .
Şevket denilen pislik elini yukarıya kaldırıp adamlara işaret yaptı . Ben anlamaz bir şekilde olanları izlerken Çağrı elini arkaya atıp beni kendine daha çok sabitledi . Takım elbiseli adamlar yanımıza geldiğinde Çağrı birini yere devirirken diğeri üzerine çullanıyordu . Bire dört ! Şerefsizler .
Masanın üzerinde ki vazoyu alıp Çağrının üzerinde ki iri cüsseli adamın kafasına geçirmemle elimde ki vazonun tuzla buz olması bir oldu. Ama adama hiç bir şey olmamıştı .
Adamlar Çağrıyı savunmasız bir hale getirirken kollarımdan tutup beni hareketsiz bırakan bir başka adam yüzünden sadece izlemekle yetindim.
"Çağrı .."
Kollarımdan tutan adamın kasığına tekme atmamla benden ayrılması bir oldu . Tam Çağrıya ulaşacaktım ki bir başkası engel oldu . Diğer iki adam onu tutup sandalyeye bağlarken ben ise ağlamamak için direniyordum . Bu şerefsizin karşısında ağlayamazdım !
"Hırçın kız . Zeynep "
Şerefsiz bana doğru yaklaşırken konuşuyordu
"Keşke daha önce resimlerine bakmayı akıl edebilseydim , o zaman ölümün daha erken olabilirdi "
"Yaklaşma ona şerefsiz "
Çağrının yüzüne inen yumrukla kollarımdan tutan adamın elinden kurtulmaya çalıştım . Ama hayvan gibi güçlüydü.Şevket bir kaç adım daha yaklaşıp tam karşımda durdu .
"Çok güzelsin ...Tıpkı annen gibi "
"Katil" diyerek yüzüne tükürdüm . Şevket yüzünü silip hiç bir şey olmamış gibi gülümsedi.
"Her şeyi öğrendin demek hırçın kız "
Eliyle Çağrıyı gösterip
"Peki onun seni öldürmek istediğini de öğrenmiş olmalısın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKAL ÇİÇEĞİ -HAZAL-TAMAMLANDI
Fiksi Umum*** ...Kendi düşüncelerimle boğuşmaktan vazgeçip sesimin titremesine engel olamadan konuştum. " Yaklaşma" "Şşş..." Bu hareketi bile titrememe neden oldu. Sonra dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı. " Bir daha ıssız sokaklara girme . Senin benden b...