Alıntı

11.1K 393 1
                                    

Elini kaldırıp gözlerimin önüne düşen saç telimi kulağımın arkasına sıkıştırdı. Normal bir zamanda olsa kara gözlü bu yakışıklının yaptığı bu harekete karşı kalbim tepki gösterebilirdi ama şuan o kadar boş o kadar gereksiz hissediyordum ki kendimi.

"Karşımda çıplak dolaşan sensin Şafak!"

Yani bu ona dibime girme hakkımı veriyor. Normal zamanda olsa yapmayacağım hareketleri yapıyordum şuan arkada topladığım çarşafın ucunu bırakarak yere düşmesini sağladım. Kartal iyice gerilmiş gözlerimin içinden başka bir yere bakmıyordu.

"Bu sana dibime girme hakkını mı veriyor."

Dudağı milimlik bir açıyla yana doğru kıvrıldı. Ne bedeni nede gözleri kesinlikle hareket etmiyor burunlarımızdan başka bir yerde temas etmiyordu.

"Başka bir yere de girebilirim istersen!"

Boş gözlerle gözlerini defalarca tavaf ettim. Yaptığı ima o kadar mide bulandırıcıydı ki. İster istemez geçmişteki sahneler gözlerimin önünde canandı. Çığlıklarım kulağımda yankılandı.

Önce gözlerim doldu ağır ağır. Yine de çekmedim Kartalın gözlerinden gözlerimi. Sonra bir damla aktı dudağımla buluştu. Kartal o damlayı takip etti. Gözleri dudağımda sert bir şekilde yutkunduktan sonra sağ elinin başparmağıyla dudağımda ki gözyaşını sildi. Sonra benimde kasılmamı sağlayan bir hareket yaptı. Öyle bir hareketti ki bedenim kasıldı ve kalbim sonunda bir tepki gösterdi.

Güçlü Kadınlar Serisi 1; CELLATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin