YAŞASIN TÜRK

8.2K 516 52
                                    


"Arslan herkes yerlerini aldı mı?"

"Aldı Şafak!"

"Savaş?"

"Aldı komutanım."

"Sarp?"

"Tamamdır komutanım."

Son olarak Arslanın adamına seslendim biz üç onlar iki gruba ayrılmıştı.

"Cengiz."

"Tamamdır binbaşım"

"Hadi bakalım Gazamız Mübarek Olsun! Hakkınızı helal edin!"

...

Derin bir nefes alıp aheste bir yudumla verdim nefesimi. Yudum yudum içtim şafağın kesif soğuğuna karışmış biraz kalleş daha çok vatan kokan havayı. Her yudumda ciğerlerimde şenlik havası matem tutarken çelişkilerin varlığı zihnimde sessiz birer çığlıkla kavgaya tutunmuştu açık oturumlarda.

Kendimin kendimle olan yarışında ruhumdan sızan kanla beslenen şeytanlarım gelecek olan vahşetin acı güzelliğini tatmak için heyecan içinde salınırken beynimde yankılanan seslere inat ufak bir kıpırtıya bile açmıştım tüm duygularımı.

Ayağımın altındaki toprakta hareket eden solucanın hemen ilerimizde çalıların arkasında yuvasından çıkacak fareye pusu kuran yılanın her birinin farkındaydı algılarım.

Zihnimde taht kurmuş tilkilerimin kuyrukları boynuma dolanmış ayağımın kaymasını beklerken kalbimde pusların arasına saklanmış karayılanlarım nefesimi kesecek o can alıcı anı bekliyordu sinsi bir bilinmezlik ile.

"Şafak, bizimkiler göründü. 5 jip kalan yaya yaklaşık 20 kişi!"

"Tamam Arslan beklemede kal."

Ufuk çizgisinde gezinen gözlerim ufak hareketleri özlemle beklerken şafağın kızıllığı ile yıkanmış gökyüzü adeta olacak kötü şeyin habercisiydi bana.

Bunu hissediyordum, daha çok biliyordum hatta. Bu kızıl gök benden bir şeyler alabilecek güçte bir kızıllıktaydı.

Huzur veren değil aksine kan donduran bir kızıllık.

"Komutanım menemende soğan sevmem biliyorsunuz değil mi?"

"Bilmez miyim Savaş."

"Bilmiyormuşsunuz demek ki soğansız menemen mi olur? "

Savaşının sorusuna cevap verecekken Hakanın sessi çınladı kulaklarımda.

"Iyy, Savaş komutanım soğansız menemen dediniz hayattan soğudum resmen. Hatırlatın bu görevden sonra..."

"Eee aslanım bu görevden sonra soğanlı menemen mi yapcan."

"Ne menemeni komutanım izne ayrılıp yatağa kız atacağım şöyle dolgun hatlı, kızıl saçlı beyaz tenli yeşil gözlü koca me..."

"Hakan!"

"Aaa komutanım sizde mi buradaydınız, saygılar komutanım."

"Şafak bunları çok mu aradın sen?"

"Hem de çook Arslan özellikle Hakan!"

"Komutanım hedef menzilde!"

"Beklemede kal Cengiz belirlenen yere kadar sabredin."

Güçlü Kadınlar Serisi 1; CELLATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin