Bilinmeze Doğru

7.8K 484 35
                                    

Gözümü açtığımda karşılaşacağım şeylerin bilinciyle gözlerimi daha sıkı yumuk afilli bir küfür savurdum bana yeniden götüyle gülen kadere.

"Demek uyandın prenses."

Gözlerimi araladığımda gördüğüm yüze daha büyük sövdüm içimden.

"Ah! Berzan Ağa. Fırat ağa nasıl oldu?"

"Sayende gayet iyi Şafak komutan. Peki babamı vuran şerefsizin durumu nasıl?"

"Ah, maalesef o konuda iyi haberlerim yok Berzancığım. Birkaç tane uzvunu yanlışlıkla kaybetmiş olabilir."

"Hangi uzuvlarını yanlışlıkla kaybetti komutan."

"Benden duymuş olma ama bizim karakolda çatlak bir komutan var. Yani o an orada olmasan onları o hatun yapmış olamaz derim o derece."

"Ne yaptın be kadın!"

"Aaa! Kırılıyorum ama benim yaptığımı da nereden çıkardın ağacık?"

"Karakoldaki tek kadın sensin komutan."

"Ah! Evet, bu konuda haklı olabilirsin. Neyse sonuç olarak o kalleşin bir gözü, birkaç parmağı, beş-altı kadar tırnağı yok."

Tek kaşını kaldırıp zincirlerle yukarı bağlanmış kollarıma baktı.

"Sen mi yaptın bunların hepsini."

"hadım etmişte olabilirim. Alnında YAŞASIN TÜRK yazmışta olabilirim. Göğsünün derisini yüzerek oraya ay yıldız işlemişte olabilirim biraz."

Rengi kaçan yüzüyle bana baktığında gülmemek için yanağımı ıştırdım. Yani burada bağlıyım diye onlara hemen teslim olacağımı falan mı düşünmüşlerdi acaba.

"Senin ağzının sıkı olduğunu söylüyorlardı. Sanırım tamamen yalanmış."

"Yani kısmen yalan sayılır."

"Kısmen?"

"Hoşuma giden sorular sorarsan cevap veririm az önceki gibi."

"O zaman hoşuna gitmeyen sorulara mı başlayalım."

"Örtmenim istediğim sorudan başlayabilir miyim?"

"Kes sesini be kadın."

"Eee kesersem sesimi nasıl cevap vereceğim."

"Soru sorduğumda konuş sadece."

"İstediğim sorudan başlayamıyorum o zaman!"

"Orada zincirli olduğunun farkındasındır umarım."

"Farkındayım ve teessüf ediyorum Berzan Ağa siz misafire böyle mi davranıyorsunuz."

"Öldürürüm seni kadın."

"Öldürürsün."

"Daşşak mı geçiyon lan benle."

Bak bu dediği ciddi anlamda beni güldürmüştü. Berzan ağa için zeki diyorlardı ama yanlış anlamış olmalılar herhalde.

"Olur mu öyle şey ağam, bende o organdan yok bile olsa geçerdim ama yok."

Valla eğleneceğimi biliyordum fakat bu kadar eğleneceğimi bilmiyordum. Yaşam enerjim ful şarj oldu resmen. Yeminle iyi geldi.

Güçlü Kadınlar Serisi 1; CELLATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin