Elhozott valami állomásra és valamit beszélt.Intet és elment.Mi a fasz?
Vissza ültem és fáradtan néztem magam elé.Este van.
Megtörtem.Egy idegen férfi nevelt eddig.De miért?
A papírt olvasom és folyton csak az a név.....Harry Styles....
-Kislány mit keresel ilyenkor kint?-kérdi egy rendőr.
-Nincs senkim...-suttogom lehajtott fejjel.
-Gyere kérlek velem!-állít fel és a cuccom is hozza.Az Örs re visz majd valakivel beszél.
-Mi ez a papír?-kérdi.
Elmagyarázom neki,megértően bólint.
És felhív valakit.
Aztán egy magas eszméletlen dög férfi jön a rendőr felé.Az biztos,hogy nem minden napi az ilyen dögös pasi!Na jó....Moon ne is álmodozz!
-Nem biztos,hogy nem!Nem nekem nincsen gyerekem!-hallom amiket magyaráznak.Ugye baszakszik....ő lenne az a Harry?
Felém jön döbbent arcával.
-Na mivan apuci?Nem is örülsz nekem?-kérdem gúnnyal a hangomban.
-Te vagy a tegnapi lány!-motyogja.-Anyám....
-Csak hozz innen ki utána nem idegellek tovább!Se jelzem azért mert kiviszel innen nem fogok veled lefeküdni és semmit sem teszek neked!
-Egy: Te egy hisztis KIS lány vagy! Kettő:Egy ujjal se érnék hozzád mert jelzem Kis lány vagy,ráadásul egy papír szerint az enyém!Szóval emeld fel a popsidat és gyere velem!-mondja szigorúan.
Aláír valami papírt majd hosszú órákon át hajt.
-Hova megyünk???
-Haza!Épp oda tartottam amikor hívtak!
-Remek....-forgatom a szemem.
-Moon way a neved?
-Igen....neked meg Harry Sytles?
-Igen!
-Te vagy az apám?
-Nem tudom,de kiderítjük!Holnap DNS vizsgálatra megyünk.
-Nem szeretem a vérvételt.
-Nyált is vesznek.-kuncog fel.
-És ha nem egyezik a nyálunk meg a vérünk akkor beöntés?-kezdek hangosan nevetni.
-Csodálom,hogy a hisztin kivűl nevetni is tudsz.
-Csodálom,hogy te is szarkasztikus vagy.-gyújtok rá közben mire lefékez.
-Nem cigizhetsz!-veszi ki a kezemből majd kidobja.
-Mi?Miért?
-Mert az én kocsimban vagyunk és elvileg te az én "lányom" vagy és 17 vagy!Nem dohányozhatsz!Ha mégegyszer meglátom...
-Jaj mi lesz apuci?Elfenekelsz?
-Moon most betömném a szádat...
-Mivel?Magaddal?Ugyan nem szoplak le!-horkantok fel miközben félbeszakítom mondtatát.
-Ne szakíts félbe!Hogy gondolsz te ilyenekre?Szappant rakok a szádba és kimossuk.
-Baszki a tied mosd ki!!!
-Ne beszélj csúnyán!Tényleg kimosom a szád ha így fogsz beszélni!!!
-Leszarom....-rántok vállat.
Valami csoda házba hoz én meg csak nézek.Beviszi a cuccokat majd rámnéz.
-Kint alszol?
-Nem.-indulok meg.
Hát ennek aztán van pénze.A kocsijáról is lerí,meg persze róla is.
-Ez lesz a te szobád.-vezet fel a lépcsőn.
-Király,Köszi!
-Nincs mit!Éhes vagy esteleg,vagy valami?
-Nyem,csak fáradt!
-Oké.....akkor aludj.Öm....nem vagy te már olyan kicsi aszem nem kell jó éjt puszi meg ilyenek...
-Nem kell ne aggódj!
-Oké,akkor jó éjt!
-Neked is!-becsukom az ajtót.Ahh én nem vagyok kis lány á neeeem....Gyorsan lefürödtem és felvettem a Minnie egeres pizsimet.Kiapkoltam a plüsseim.Nem tudok nélkülük aludni.Igazából egy rohadtúl szeretet hiányos ember vagyok és igazából hiányzik anyu jó éjt puszija.Amióta elment fel kellett nőnöm.Ez volt 9 évesen....azót tudok mosni,főzni,takarítani stb.Sosem voltam igazán gyerek.Néha szeretnék az lenni.Meghallom az ajtót nyikorogni így gyorsan hunyom be szemeim.
-De te még egy kis lány vagy!-hallom meg Harry mosolygó hangját.Leoltja a lámpát és érzem ahogy felém közeledik.Megpuszilja a homlokom majd kimegy.Ahhh attól még nem enyhülök meg....csak egy picit!👌🏻Kérlek komizz!!💖😍💋🦄🦄💞
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****