Louis valakivel elment én meg itt fennt vigyázok a kis Freddire!Nem mintha baj lenne,nagyon édes kis gyerek.
-Na mit csináljunk??-kérdem tőle.
-Fagiii!!!
-Akkor menjünk le Harryhez és kérjük meg,hogy vigyen minket fagyizni.-mosolygok rá.
Igaz,már este van de mindegy!Harry meg lent edz.
Felveszem a kicsit majd lesétálok vele.
-Elnézést,Harry itt van?-kérdem.
-Igen!-muat a srác jobbra.
Szám O alakot formál míg őt bámulom.Észre sem veszem,hogy idő közben Freddie azért küzd,hogy letegyem és reflex szerűen rakom le...Haryhez szalad aki meglepődik aztán rámkapja a fejét.
-Mi szél hozott?-jön ide egy olyan széles vigyorral,hogy az még az arcán is nehezen fér el.
-Öm....Freddie fagyizni akar.
-Oké,felmegyünk,átöltözök és elviszem a kicsiket fagyizni!-nyalja meg a szája szélét amit nem tudok hova tenni.-Kérek érte majd valamit.-suttogja a fülembe.
Tudom mire gondol....mire is gondolna?Tipik pasi azt akarja,hogy lefeküdjek vele?.....azt mondta ő nem tesz velem olyat...akkor hazudott...?
Tényleg elvitt minket fagyizni...de én persze lehangolt voltam és vagyok.
Aztán leadtuk a babát és visszaindultunk a szobába.
-Sietek...-motyogom.
-Oks!-fekszik be az ágyba.
Gyorsan leöltözök és le fürdők.Aztán felkapom Harry ingjét és kisétálok.
-Öm....-ülök mellé.
-Hm?-néz rám a telefonjából.
Csak megcsókolom és próbálom leplezni mennyire nem akarok olyat...
-Moon,mit csinálsz?-tol el magától.
-Amire kértél!
-Öm...
-Azt mondtad kell cserébe tennem valamit....
-Jaj...-sóhajt.-Arra értettem,hogy ha nem vagyok veled jó legyél.Ne keveredj balhéba!
-Mi?Akkor nem kell veled lefeküdnöm?
-Nem!Minek kellene-e?
-Hála az égnek!-sóhajtok-Bocs a csók miatt!
-Semmi....öm....nem csókolóztál sose igaz?
-M-miért?
-Olyan kis szeppenten csókoltál meg!-mosolyodik el aranyosan.
-Igen...
-Cuki volt!-mosolyog még jobban.
-Köszi!-pirulok el.
-De tudod,tudok neked mutatni jobbat is...-csillogó szemeibe nézek amik annyira másak most.
-Én....-nézek csak úgy mint egy hülye.
-Megmutathatom?-kérdi.
-F-félek...
-Sss,nem kell!-felém tornyosul mire szemeim kitágulnak.-nyugi!
Lassan kezd fejébel közelíteni hozzám.Lágyan megcsókol.
Furcsa érzés veszi hatalmába gyomromat,közben nyelvét átdugja a számba ezzel táncba hívva nyelvemet.
Keze levándorol ingjéhez ami rajtam van és elkezdi kihombolni.
Simogatni kezdi a mellkasom és egyre jobban halad a mellemhez,megmarkolja mire a szájába nyögök.
Mosolyogva folytatja csókunkat ami egyre inkább kezd erotikussá válni.
-Harry hagyjuk abba!-vállok el tőle.
-Igazad van!-gördül le rólam lihegve.
Elfordulok tőle és aludni próbálok....de nem megy....csak rá tudok koncentrálni és arra a csókra ami az egész testem egy pillanat alatt lángra gyújtja!
Kérlek komizz!😍❤️
ESTÁS LEYENDO
Just Your Moon(H.S)
Fanficall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****