Nagyon közel bújt....és ebben a baj,hogy el is aludt.Nyilván nem veszi észre,hogy mocorog....de ez kurva szar...baszki folyton össze érünk lent és nagyon nem lenne jó felállni pont rá....ártatlanabb mint mondja magát!
Ráadásul ha kiderül,hogy a vérem.....bár ennek nincs sok valószínűsége....
Nyöszörög mint egy kis cica miközben alszik de még most is mocorog,megfordul és teljességgel ágyékomhoz nyomta popsiját.
-Moon....-keltegetem de tényleg alszik.Hirtelen kinyitja szemét és rámnéz.
-Hm?
-Menj arrébb!
-Ahhhh....nem akarok!Akkor inkább megfordulok!-ahogy mondja meg is teszi és újra rajtam fekszik.
-Mi vagyok én párna?
-Kényelmes vagy Hazz!-suttogja csukott szemmel.-Jó éjt puszi!-ásít mint egy ovis.Lehajolok,hogy arcára adjak egyet ekkor ő is adni akar és ebből egy félig szájra puszi lett.Ő ebből nem érzékel semmit míg én túl sokat.
-Akkor mostmár aludj....-sóhajtok.
-Okeeee csak leveszem a nacim mer melegem van!Vagy apuci nem zavar ha csak egy bugyiba alszok?
-Öm......n-ehem....-rázom fejem.Lemászik rólam majd leveszi a pólóját azután meg a nadrágját.Takaróját magaköré csavarja majd újra hozzám bújik.Érzem ahogy a melle hozzá ér a bőrömhöz....úristen....ahhh totál begerjedtem rá!Nem hiszem el....totális dughatnékom lett tőle....
-Harry ugye egy zseblámpa van nálad?-kérdezte fáradtan.
-Jah...-erre tapogatni kezd egyre lejebb.
-Moon!-fogom meg a kezét.
-Jaj Harry nem én vagyok a hibás,hogy erekciód van!-fordul el tőlem.
-Aha nem te vagy....
-Gáz ha rám izgulsz!
-Gáz,hogy előttem vetkőzöl!!!
-Jó bocs!Igazad van....
-Tudom!Felejtsd el jó!
-Jó!De ha baj van neked akkor csak kicsit tudok segíteni ugyanis nem fogok veled szexelni!És leszopni se foglak!-fordul vissza átölelni engem.
-Moon...te nem vagy kurva,nem kérnék tőled ilyeneket!És cicácska ne mondj ilyeneket!-puszilom meg az orrát.
És olyan hirtelen vágja el az álom ahogy csak tudja.
~
MoonHarry édesen és békésen alszik.Én már nem bírtam így is éget a nap.
A tegnapi meg halál vicces volt legalábbis nekem....nem mintha nem lenne egy kibaszott szexi pasi de....idősebb nálam és nem akarok senkivel se lenni mert egy kapcsolat csak elrontja az életed kivéve ha annyira happy minden!Na meg még 1-2 hét és kiderül,hogy van-e rokoni viszony köztünk.
Szorosan ölelni kezdem.Igazából 2 napja,hogy ismerem és nagyon megkedveltem.
-Jó reggelt!-bújok el nyakhajlatába.
-Neked is!Ugye elfelejtjük a tegnapit?-kérdi felémfordulva.
-Persze,nyugi.-ölelkezünk össze.
~
Lassan egy órája dumál valakivel telefonon én meg uncsizok.De a legnagyobb szar,hogy kezdek érzelmeket táplálni Harry iránt....franc a szerelembe.
-Harry!-bújok hozzá.
-Hm?
-Velem is beszélgethetsz!
-Tudom,egy pillanat!-ír még és észre veszem,hogy valami fiúkkal beszél.-Na tied vagyok!
-Oké!-mosolyodok el.
-Jól vagy?-kérdi.
-Persze,te?
-Én is!
-Tényleg nem tartasz kurvának?
-Miért tartanálak?Nem vagy az!Olyan édes kis lány vagy.
-Köszi....aszem!Te is klassz vagy....bár amikor abban a boltban találkoztunk akkor meg tudtalak volna folytani....de aztán nem.
-Kösz az infót!-nevet fel.-Figyelj....pár fiú haverom átjön vigyázni rád.
-Minek?
-Mert van egy kis dolgom.
-Milyen dolog?
-Ceca ne kösd bele mindenbe a nozidat.-motyogja de ekkor csengetnek.
Harry ajtót megy nyitni.Egy nő jön be aki nekem kibaszottul nem szimpi.Szőke mű hajú kurva....
-Harry és ő?-néz rám.
-Ohh....-de mielőtt megszólalhatott volna.
-Apuci nem is mondtad,hogy randira mész!Moon vagyok,Harry lánya!
-Ohh én nem is tudtam!
-Igen...szóval ez egy hosszú történet.
Megint csöngetnek és három srác ugrándozik be.
-Na akkor vigyázzatok rá!Moon nincs pia,cigi,drog,fű meg ilyenek!Legyél jó kis lány!-puszilja meg a fejem.
-Az leszek apuci de te meg legyél jó nagy fiú!-suttogom a fülébe.
És akkor elmentek....
-Nem nézem ki belőled,hogy ilyeneket csinálsz.
-Mert a cigi párszor volt a pia picit többször a fű meg egyszer....drogozni meg egyáltalán!Csak Harry nem tudja a kettő közti különbséget.-magyarázom.-Skacok unatkozok!
-Hát.....mmm....ilyenkor Daniella boltba megy!Megvan!!!!!!
~
-Jaj de ari.-ölelget valami Daniella.
-Köszi!-motyogom.
A srácok valami másik házba hoztak.Ők megtámadták a medencét meg a sört én meg és Dani körmöt festünk.
-Tetszik a hajad!-mosolygok.
-Köszi!Nem régiben rózsaszínes volt egy picit az alja de most nem festethetem mert mensizek!-húzza a száját.-Na és,hogy állsz a fiúkkal?
-Sehogy...
-Mert?
-Nem tudom!-rántok vállat.-Félek a szerelemről....
-Jaj szívem attól nem kell.Harry miért nem jött?
-Randija van....-forgatom a szemem.Bár inkább arra gondolok,hogy a tegnapi után csak valakivel dugni akar.Nem mintha féltékeny lennék....mire?
Kérlek komizz!!!!!!😍😍💖💖🦄🦄💋🎧
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****