Harry
Moon már öt órája nincs itt.Hirtelen csengettek én meg mentem ajtót nyitni.
-Hol voltál Moon?-lepődök meg.
-É-én csak....-hirtelen összeesett.Azonnal a Kórházba mentem vele ugyanis egy szúrás volt a vénájánál.-Heroint mutatott ki a vizsgálat eredménye,mióta fogyaszt a kisasszony Heroint?-kérdi a doki.
-Nem szed ilyesmit...az képtelenség...van egy gyerekünk akit még szoptat.-magyarázom.
-Akkor jobb lenne ha nem tenné.
Teljesen megdöbbentem...nem hiszem el.16 évesen is cigizett és ivott...nem gondoltam,hogy két év múlva újra lesz valami.
~~
Reggelig itt voltam vele.De a doktor bejött és mondta,hogy haza vihetem.
A kocsiban csendben ültünk egymás mellett.
-Mióta szúrod magad?
-Nem szúrtam magam...-suttogja.
-Akkor,hogy történt?
-Nem tudom...
-Legalább ne hazudnál...a kurva életbe is!-csattanok fel.
-Hazz én nem hazudok.-kezd sírni.
-Á nem...ezt csinálod már kibaszott két éve..nem hazudsz.Nem...
-Miért csinálod ezt?-kezd rá jobban.
-Moon elegem van ebből az egészből!-kiabálok vele miközben áthajtok a kereszteződésen...pontosabban hajtanék.....
~
-Moon...-nézek körbe miközben csak a füstöt és vért látok magam körül.
Nehezen eszmélek fel miközben a történtek sokként érnek.
-H-harry...-Rá nézek de azt érzem,hogy mentem elájulok....
-N-nyugodj meg nem lesz baj.-motyogom gomboccal a torkomba.Nem lesz baj?Átszúrta valami éles a hasát.
-M-megfogok halni?-sír fel keservesen.
-Nem....szívem nem fogsz.-sírok én is,közben meghallom a mentő hangját.Kérlek komizz!❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just Your Moon(H.S)
Fanficall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****