-Mmm...baj van?-nyitja ki a szemét Louis.
-Nem!Semmi....-rázom a fejem.
-Ok.-üll fel,meg dörzsöli a szemeit.
-Fürdök!-megyek be.
-Várj!-állít meg.-Mennem kell most,de később elmegyünk valahova!-kacsint majd megcsókol és kimegy.
Fura de én még mindig Harry mentolos rágójának az ízét érzem a számban.
Beindulok lefürdeni miközben jól fogat mosok.
Kiszállok és egy fehérneműben megyek be a szobámba.
-Végre!-vigyorog Harry az ágyamon elterülve,megijedek.
-Harry menjél ki azonnal!!
-Nem fogok!-húz magára.
-Egedj el!-akarok leszállni róla de maga alá terít.
-Mutatok valamit ami tetszeni fog kicsikém,hidd el nem Louis után fogsz menni!-kacsint majd elkezdi a nyakam csókolgatni.
-Fejezd már be!!!-ütlegelem.Nevetni kezd.
-Látod ijedős vagy!Nem csinálok veled semmit egyszerűen csak meg akartalak ijeszteni!-kuncog tovább.
-Miért?
-Azért,hogy vigyázz a fiúkkal!-mondja komlyan.
-Mi?
-Ha Louis rád mászna....akkor-fogja meg a kezem majd újra felém mászik.-Ne így akard eltolni!-rakja fedetlen mellkasára a kezem.-Hanem így!-simít végig a lábamon majd megfogja.-Csak rúgd tökön és szaladj!-magyaráz kedvesen.
-Rendben!-bólintok hevesen.
-Okos vagy!-mosolyodik el szélesebben.Annyira tetszik,hogy nézhetem a szemeít....az ajkait....
Észre sem veszem,hogy közelebb húzom magamhoz és csókot adok a szájára.
Viszonozza miközben jobban elmélyíti.
Meg nyalja alsó ajkam,automatikusan nyílik szét.
Nyelvével táncba hívja az enyémeket,göndör fürtjeibe vezetem a kezem és meghúzom azt egy kicsit.
Nem tudom miért csinálom ezt de akarom őt....megrázom a fejem kiverve ezt a fejemből.Nem vagyok az övé!
-Bocsáss meg de nekem ez nem fog menni!Louissal vagyok és te meg menj a ribancodhoz!-lököm le magamról majd ruhát kikapva megyek a fürdőben felöltözni.Miután kész vagyok lemegyek a napoaliba.Harry felöltözve ül.
-Soha többé ne csókoljuk meg egymást!Kérlek...-suttogom.
-Megjegyeztem,megyek a ribancomhoz!-áll fel.
-Nekem is mennem kell!-indulok ki vele.
Louis pont behajt.
~
-Meglepi!-veszi le a szememről a kezét.Egy gyönyörű lovardában vagyunk.
-Ohhh!-ugrok a nyakába.-Imádom a lovakat!
-Godnoltam!-kacsint majd ad egy puszit az orromra.
Lóra ülünk és elsajátítunk egy pár lovas dolgot.
Szeretem az állatokat így nem volt nehéz hozzájuk igazodni.
-Olyan cukik!-ölelem át a ló nyakát miután már leszálltunk róla
-Mi történt,harryvel és közted?-kérdi.
-S-semmi....-hazudok.
-Mondd el kérlek!-ölel át.
-Sajnálom Louis de Harry és én csókolóztunk....de utána elmondtam,hogy fejezzük be....ennyi!Kérlek ne haragudj!Letámadott a lépcsőnél amikor úgy bevágtam az ajtót utána meg valamiért én őt!De nem akarok tőle semmit....sajnálom!
-Őszinte vagy!-mosolyodik el.-Semmi baj kicsim,nem haragszok!-csókol meg.
-Ahh olyan édes vagy!-kezdeményezem én a csókot.
-Te meg az én barátnőm és bízom benned!-.
Hát,ha Louis így folytatja akkor hamar belezúgok.
Ezt Harry is szívatásnak hitte ekkor....
Kérlek komizz!😍❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****