Moon
Tegnap unalmamban zaklattam Harryt de miután észre vettem a reakcióját meg tetszett a játék.
Gyorsan átöltöztem és leindultam a konyhába.Mehlepetésként ért,hogy Niall és még Shawn is itt van....sőt Liam,Holly,Cheryl...
-Sziasztok!-mosolygok.
-Jó reggelt!-köszön nekem mindenki mosolyoga.
-Hogy vagy?-ölel át Shawn.
-Jól....te?
-Jól!-mosolyog majd elenged és a többiek is átölelnek...
-Meghalt valaki?-nevetek fel.
-Jaj te lány!-ölel meg Holly újra.
-Na de tényleg!Mi van?
-Semmi csak át jöttek!-hallom meg Harry hangját a hátam mögül.-Látni akartak!
-Jaaaaa...aham....tehát azért vannak itt mert azt hiszik most vagyok képes beszélni a történtekről!És Shawnt azért hozták,hogy össze hozzanak vele mert akkor nem lesz annyira szomorú a mindennapom....-nézek Harryre.
-Igen!De persze nem tudják,hogy te tök jól vagy és ide jöttek...-beszéljük meg Harryvel az egészet előttük.
-De nem történt semmi olyan csak elraboltak.Nem szóval érted Hazz nem nyúltak hozzám úgy,hogy itt izéljenek.
-Khm...-köhintenek Niallék.
-Na mindegy!-legyintek Harrynek.-Ha már itt vannak elmehetnénk valahova!
-Én nem érek rá...-húzza a száját Harry.-De te elmehetsz a többiekkel.
-Mm...jól van!-nézek Harryre szomorúan.-Siess majd haza!-puszilom meg az arcát mire bólint és elmegy.
A töbiekkel meg meglátogatjuk a Plázát.Moziztunk meg ettünk meg stb.
De én bevallom,hogy unatkoztam....nagyon.Csak egy emberrel érzem jól magam és az Harry.
Én:Hiányzol... :(
Írtam neki a sorokat de ő nem válaszolt.Vajon most mit csinál?
-Mi a baj?-ül mellém Shawn miközben enni kezd.
-Semmi....
-Harry...igaz?
-Jah!-sóhajtok.
-Mit eszel rajta?Úgy értem ő csak egy pasi a sok közül és nem azért de látszik,hogy játszik veled!-néz a szemembe.
-Nem....ne mondj ilyeneket!-állok fel majd elviharzok.
Ijedten lépkedek az utcára de csak haza találok.
Aztán meg csak az erkélyre ülve gondolkodok.Lehet igaza van.Igazából nem is kellek neki.
Hülye voltam,hogy azt gondoltam....
Este Shawn benézett és bocsánatot kért.Mindig körülöttem legyeskedik ami kezd kissé furcsa lenni.
-Loui...-megyek le hozzá.
-Hm?
-Shawn miért van itt ennyit?-ülök mellé.
-Nem rudom szívem,biztosan szerelmes beléd!-néz rám majd vissza az újságba.
-Uhum...és te mit gondolsz róla?
-Jó fej gyerek!
-Aham....Harry hol van?
-Fogalmam sincs,volt valami dolga.-legyint.-Na és mizujs veled?
-Bele szerettem...
-Kibe?
-Hát Harrybe!
-Nem drágám,te már rég bele szerettél!-mosolyogva bólintok,ekkor kulcsok zörgése törik meg a csendet meg kuncogó hangok.Harry és egy lány jön be rajta.
Ajkm elnyílik de nem szólok csak Louisra nézek aki szintén ezt teszi.
Kérlek komizz!!!!!!!❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****