Haza vitt....be kell vallanom,csak kedvelem Shawnt mint ahogy már sokszor hangoztattam.
Nem vagyok bele szerelmes.
Harry a kanapén ült...azonnal egy perc alatt az ölébe vágodtam és úgy öleltem.
-Mi a baj?-kérdi.
Olyan könnyű lenne neki elmondani,hogy kibaszottul szerelmes vagyok belé és,hogy szakítson Sandrával mert nekem ez fáj...de úgy se értené meg.
-Te...-suttogom a homlokának dönte az én homlokom.
-Miért?-kezdi puszilgatni az orrom.
-Mert Szeretlek!
-Hogyan szeretsz?-simogatja az arcom miközben orrunk összeér.
-Szerelemmel...apuci...-suttogom neki és lassan ajkaira hajolok.
Nem ellenkezik...bizsergés járja át a testem ahogy kezei a fenekemre csúsznak.Hirtelen dörög egyet az ég és elmegy az áram mire nevetni kezdek.
Újra ajkaimnak esik.
-Harry rossz ötlet...van csajod....nekem meg van pasim...
-Az a lényeg a szíved mit akar bébi...-csókol meg,hirtelen felkap és a szobámba visz.
Az ágyra tesz és felémkerekedik.
-Harry...-kapkodom a levegőt.
-I-igen?-zihál.
-Miért akarsz most?
-Ne kérdezz annyit Moon!-kuncog majd újra ajkaimnak lát.Könnyen leveszi rólam a ruháimat és magáról is...minden túl gyorsan történik és észre sem veszem,hogy egyként forrúnk össze,mint egy lobogó szikra az erdőben....
Bárcsak utána is egy lobogó tűz lettünk volna...
Kérlek komizz!😍😍😍😍
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****