A mentősök ahogy megérkeztek Moon teljesen elájult,de gyorsan sikerült kiszedni őt a kocsiból.
-Uram vérzik a keze.-motyogja az egyik mentős.
-Nem érdekel!-morgok és azonnal a mentős kocsihoz megyek ahol Moont látják el.
-Azonnal a Kórházba kell mennünk.-motyogja az egyik a másiknak.Mindent értek...ha nem megyünk a Kórházba,meghal.
A kórházban bekötötték a kezemet meg a fejemet is megnézték mert felszakat a homlokomnál.
Moont az intenzívre vitték és ott kezdték kezelni.Felhívtam Gemmát,hogy vigye magához Darcyt mert nem megyünk haza egy darabig...elmondtam neki mi történt és anyut is hívta.
Én meg Nialléket akik nagyon siettek ugyanis egy öt perc múlva itt voltak.
-Siettünk ahogy tudtunk.-ölel át pasisan Niall.
-Niall én thetek az egészről...-folynak le könnyeim.-Veszekedtem vele és nem figyeltem eléggé...
-Harry nyugodj meg.Túléli,tudod,hogy erős.
-Nem,Az utóbbi napokban nem az!Annyi minden történt vele...és ez is...-rejtem kezeim közé az arcom.
-Mr.Styles jöjjön kérem!-jön ki az orvos idegesen.Azonnal bemegyek ahol Moon kiabálja a nevemet.
-Itt vagyok szívem!-fogom meg a kezét.
-Hol voltál?Mindig kizársz!!-kiabál.Mi a baja?Nem zárom ki.
-Kicsim nem zárlak ki.
-Persze azóta ez van mióta az apám vagy!!!
-Mid?-nézek nagyot de még a dokik is.
-Az apám vagy!És elhagytál....tudod milyen volt apa nélkül felnőni?
-Miről beszélsz Moon?
-Arról,hogy mióta tegnap elhoztál a kibaszott állomásról le se szarsz!-na itt az ütő megállt bennem.Kérlek komizz!💋💋❤️
YOU ARE READING
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****