Próbáltam kikapcsolni és a barátaimmal foglalkozni.Egy három napja járkálok el az egyik barátommal koncertekre megy ilyenek.Persze már két hónap eltelt mióta Moon kilépett az életemből.
Amúgy ő lány de csak barátok vagyunk és többet nem is akarok tőle.
-Harry van egy lány és nagyon dögös.-kacsint.-Modell.-szemforgatva megyek mellette miközben valami barátnőjéről beszél.
-Nem érdekel más lány.-motyogom.Tudja,hogy Moon az egyetlen nekem és mégis itt izél.
-Figyelj hiába Moon a feleséged most igazából senkid.-motyogja.
-Mit akarsz ezzel mondani???
-Azt,hogy Moon totáisan nem szeret már téged!Nem veszed észre....éreznéd és látnád,ha szeretne.
Fájtak a szavak mert azt éreztem,hogy van bennük valami igazság.Moon erről persze nem tehet.
Végül megismerkedtem a lánnyak akiről mesélt....de annyi esze van mint egy ropinak...és szó szerint is úgy néz ki.
Haza mentem és inkább játszottam a kislányommal.El sem hiszem,hogy egyedül kell ezt tennem.Moon
A napjaim egyre unalmasabbak voltak,hiányzott a picike meg Harry is.De nem tudom mit tenni fel kell nőni és nem lehetek a nyakán örökre.A lakást is átrendeztem kicsit.
Általában csak unatkozok meg legtöbbet a barátnőmmel beszélgetek.
Harry meg eltűnt.Nem nagyon hív...folyton írni szeretnék neki de sajnos sosem küldöm el az üzenetet.
Furcsa,hogy egy ember akit szeretünk néha nem tud arról mennyire is.
A szívembe folytonos hiány volt....nem tudtam mi hiányzott csak éreztem.
~
-Úristen!!!!!-ugrok a barátnőm nyakába mikor megérkezik hozzám.-Úgy hiányoztál!!!-mosolygok rá.
-Nekem is te.-ölel át.
Szépen felöltözve megyünk el egy étterembe.
A hangulat magáért beszél de valahol mélyen annyira ismerős szituáció játszódik le a fejembe.Az asztalunkhoz mentünk mikor ismerős arcot pillantottam meg....Harry nem tudom mit csinál de szerintem ennyire férfiasnak még nem láttam.Egy csinos lány ült vele szembe akivel igen csak elvolt.
Leültünk és próbáltam nem folyton rá pillantani.Mikor épp idenézett az asztal alá buktam.
-Mi van?-bukik le a barátnőm is.
-C-csak ott van Harry...-suttogom.
-És?Köszönjünk.-vigyorog furcsán.
-Nem!Valami lány van vele.
-Khm...Moon?-kuncog az említett mély hangján.
-Harry!-nézek rá a kis bújocskám megszakítva.
-Hát ti lányok?
-Ma jöttem.-mosolyog Nik.
-Jaa...öm te?-kérdem elakadó hangon.
-Én a....barátnőmmel vagyok.-vallja be.
-Oh...értem,Darcy?-vigyorgok.
-Anyuval van.
-Na és mikor hozod?Látnám már.
-Hát holnap elvihetem ha ráérsz.-mosolyodik el.
-Persze az jó lenne.
Ennyit beszélgettünk és utána mindenki ment vissza a kis életébe.....
Bárcsak ne mentél volna!💔
Kérlek komizz!❤️❤️
VOUS LISEZ
Just Your Moon(H.S)
Fanfictionall rights reserved(Minden jog fenntartva) Ne lopd! -Sosem akarlak elveszíteni! -Sosem fogsz. ****